Sakote erzina ne vietoje „įsipaišančios“ reklamos? Patikėkite, tai tikrai ne tas reklamos kiekis, kuris turėtų nervinti. Pasirodo, „Youtube“ neklesti dėl to, kad vartotojai šią paslaugą gana retai perka, o šlamšto čia daugiau nei turėtų būti. Didžiausi kenkėjai šioje sferoje – jaunieji vartotojai.
O štai kanalo infrastruktūra kasmet „Google“ atsieina net 3,8 mlrd. dolerių. „The Wall Street Journal“ rašoma, jog uždirbti šiame versle labai sunku, nepaisant fakto, jog tai yra didžiausia internetinė kompanija pasaulyje.
Ką gi, yra kur stiebtis, mat, pavyzdžiui, „Netflix“ internetinės televizijos ir kino paslaugos per paskutinį 2014 m. ketvirtį atnešė net 81 mln. dolerių pelno.
Statistika rodo, jog garsusis „Gangam Style“ vaizdo klipas „Youtube“ atnešė didžiausią pelną, tačiau tai tik vienas iš gana retų atvejų. Youtube reikėtų gerokai pasitempti, mat šį kanalą „perspjauti“ jau kėsinasi „Amazon“ ir kiti aukštos kokybės paslaugas teikiantys transliuotojai, pavyzdžiui, „HBO“.