Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kiek milijonų ištaškyta, tik ponams keliai miškuose prie vilų privažiuoti pakloti, o čia niekam neįdomūs reikalai. Ir bendrai keliai baisiausi Europoje, važiavimo kultūra žemiausio lygio, vien lenktynės keliuose, atrodo nespės. Teko daug šalių aplankyti bet tokios eismo dalyvių kultūros neteko matyti niekur.
Rekonstrukcija keliu neša didesnį pelna nei aukso kasyba. Ypač Llietuvoje....
O gal iškart daryti 4 juostas???
2+1 šiame kelyje bus dar viena eilinė nesąmonė. Penktadieniais ar sekmedieniais jau matau kaip tose vietose, kur dvi juostos susilieja į vieną, susidarys "bottleneck'ai". Arba po dvi juostas arba po 1.
Įvertinus Pasaulinę praktiką, su tokių - NIEKAM tikusių - kelių rekonstrukcija, - kelis kartus pigiau yra šalia nutiesti naują automagistralę, negu šiam lavonui - dėlioti kompresus.
Deja, kuo didesnė projekto vertė bus, - tuo daugiau ES lėšų bus galima "priglausti" įvairių "atkatų" ir kitokiomis formomis.
Čia Lietuva. Čia - lietūs lyja...
Deja, kuo didesnė projekto vertė bus, - tuo daugiau ES lėšų bus galima "priglausti" įvairių "atkatų" ir kitokiomis formomis.
Čia Lietuva. Čia - lietūs lyja...
REKLAMA
REKLAMA
Liūdnai pagarsėjusi Vilnius–Utena „betonkė“ pasikeis: įvardijo, kada prasidės darbai