Užsienio rinkas atvėrė „Linkedin“
Daugelis renginių organizatorių ne itin dosniai dalijasi patirtimi socialiniuose tinkluose. Galbūt bijo, kad jų idėjas nusikopijuos konkurentai? Aušra sako nebijanti – idėjų renginiams turinti apsčiai, kad tik būtų galimybė jas visas įgyvendinti.
Savo darbais „Linkedin“ Aušra dalijasi ne todėl, kad norėtų pasipuikuoti. „Turiu labai aiškius tikslus: pristatyti save ir savo komandą klientams, partneriams ir būsimiems kolegoms. Nuolat augame, tad vis ieškome stiprių profesionalų. Ir ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje“, – pasakoja „A Management“ vadovė.
Ji teigia, kad būtent „Linkedin“ tinkle apie ją sužinojo nemaža dalis jos užsienio klientų: „Tampa nebesvarbu, iš kur esi. Jei sugebi klientą įtikinti savo profesionalumu, kompetencijomis, jie kvies Tave dirbti kartu. Lietuvoje turime labai stiprių profesionalų, tik neretai jie kukliai tyli ir neišnaudoja viso savo potencialo.“
Tiek lietuviams, tiek arabams svarbiausia pasitikėjimas
Šiuo metu Aušra aktyviai dirba Lietuvoje ir Saudo Arabijoje, kur kartu su partneriu yra įsteigusi „A Management“ padalinį. Darbas šiose be galo skirtingose rinkose duoda skirtingos ir savaip vertingos patirties.
Lietuvoje dirbti kaip ir lengviau. Gimtoji kalba, jau suformuota reputacija, patikimų partnerių, tiekėjų tinklas, kitokia darbo kultūra – daug retesni atvejai, kai tiekėjai nesilaiko sutarčių ar darbuotojai įsipareigojimų, kas Saudo Arabijoje ne toks ir retas reiškinys.
Visgi esama ir trūkumų. Įmonės sąlygiškai nedidelės, renginių biudžetai gana kuklūs, todėl renginio organizatoriams dažnai tenka pasukti galvą, kaip realizuoti idėją, sukurti tam tikrą nuotaiką ir įspūdį. „Bet tai labai treniruoja kūrybiškumą, – juokauja Aušra. – Labai smagu, kai net su kukliais ištekliais pavyksta sukurti tokią nuotaiką, kuri keliems šimtams žmonių tiesiog nurauna stogą ir po renginio jie atsisveikina apsikabindami.“
Visai kitokios galimybės Saudo Arabijoje, kurios ne juokais gali apsukti galvą: pasaulinio lygio žvaigždės, aukščiausio profesionalumo komandos, moderniausi technologiniai sprendimai. Taip pat ten ypač skurpulingai rūpinamasi saugumo reikalavimais – per darbo Saudo Arabijoje metus Aušra tapo tikra saugumo planų eksperte.
Įspūdį daro ir renginių dydis – teko prisidėti prie renginių, sulaukusių daugiau nei 120 tūkst. svečių ar vykusių net 40-yje lokacijų. Darbas tokio dydžio ir sudėtingumo renginiuose padėjo ištobulinti planavimo, logistikos gebėjimus, kuriuos ji sėkmingai pritaiko ir lietuviškuose renginiuose. Pavyzdžiui, organizuodama „Sel“ koncertus.
O kuo labiausiai panašūs lietuvių ir arabų klientai? Pasak Aušros, tiek vieniems, tiek kitiems labai svarbus pasitikėjimas, asmeninis ryšys: „Mano klientai žino, kad dėl jų renginio aš padarysiu viską, kas mano jėgoms ir dar daugiau. Jie yra ramūs ir ta ramybė tampa mūsų ilgalaikės draugystės pagrindu.“