Nors dizaineriams mes norėtume įteikti skanų šokoladinį medalį, inžinierių mes norėtume paklausti - „Kodėl?“ Europietiški tokio tipo automobiliai turi galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą. Tuo tarpu „Lincoln“ flagmanas bus sukurtas ant „Ford“ priekinių varančiųjų ratų pavarą turinčios platformos. Ant tos pačios, kurią šiuo metu naudoja europietiškasis „Ford Mondeo“.
Tačiau jeigu nenorėsite apsijuokti, amerikietiškų automobilių gamintojas pasiūlys įsigyti „Continental“ su 3.0 litrų darbinio tūrio turbo-benzininiu varikliu, kuris bus suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Pasak „Lincoln“ kompanijos atstovų, naujasis modelis orientuotis į vairuotojus, kurie mėgsta komfortą, o ne sportiškumą.
„Mes galime šį automobilį aprūpinti galingais varikliais, standesniais amortizatoriais, bet mes to nenorime. Mūsų tikslas - aukščiausio lygio komfortas. Juk būtent toks buvo originalusis „Continental“, - priduria „Lincoln“ markės vadovas Imranas Jalalas.
Tik nepagalvokite, jog „Lincoln“ nusprendė įžengti į senojo žemyno rinką, kurioje vargu naujam gamintojui būtų vietos. „Premium“ automobilių gamintojos atstovai šiandien paskelbė, jog serijinei gamybai paruoštas „Lincoln Continental“ bus pristatytas kitų metų pradžioje, Detroito automobilių parodoje.
Tai reiškia, jog nuo 2016 metų pradžios kiekvienas europietis galės į senąjį žemyną atsivežti šį nuostabaus grožio prabangų sedaną, kuris, teoriškai, mažai kuo skiriasi nuo kitų „Ford“ modelių.
Tik nepagalvokite, jog „Lincoln“ nusprendė įžengti į senojo žemyno rinką, kurioje vargu naujam gamintojui būtų vietos. „Premium“ automobilių gamintojos atstovai šiandien paskelbė, jog serijinei gamybai paruoštas „Lincoln Continental“ bus pristatytas kitų metų pradžioje, Detroito automobilių parodoje.
Tai reiškia, jog nuo 2016 metų pradžios kiekvienas europietis galės į senąjį žemyną atsivežti šį nuostabaus grožio prabangų sedaną, kuris, teoriškai, mažai kuo skiriasi nuo kitų „Ford“ modelių.