• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvą kaip turistinę šalį atranda vis daugiau svečių iš užsienio. Toks atvykstančių svečių srautas džiugina vietos verslininkus, mat atvykę turistai ne tik pasigroži mūsų gamta ar aplanko miestus, bet ir atveria pinigines.

Antradienį svarbios šalies turizmui temos buvo aptartos Lietuvos turizmo atstovybių užsienyje susitikime. Turizmo departamento teigimu, nuo šių metų vasario mėnesio veiklą vykdo 8 Lietuvos turizmo atstovybės tikslinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose: Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje, Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Rusijoje, Vokietijoje bei Skandinavijoje. Valstybinio turizmo departamento rengiamoje konferencijoje „Lietuvos žinomumo didinimas tikslinėse rinkose: geroji praktika ir kryptys ateičiai“ atstovai ne tik pristatys pasiektus rezultatus, įvykdytus projektus, bet ir pateiks vertinimus, ar sudėtinga užsienio turistus sudominti Lietuva.

„Iki šiol Lietuvos turizmą užsienyje atstovaudavo vienas asmuo – lietuvis. Dabar už Lietuvos žinomumo didinimo ir atvykstamojo turizmo srautų skatinimą yra atsakingos viešąjį konkursą laimėjusios tarptautinės tolimųjų destinacijų marketingo kompanijos. Jau matome, kad dirba tikri profesionalai, o jų pasiekti rezultatai bus nevienadieniai: Lietuvos žinomumas auga, daugėja publikacijų užsienio spaudoje, renginių, visos atstovybės sukūrė Lietuvos profilius socialiniuose tinkluose įvairiomis kalbomis, efektyviai dirba su vietos turizmo verslu, žiniasklaida, ambasadomis. Be to, pagal naujausią 2013 m. II ketv. statistiką turistų iš dalies tikslinių rinkų, kuriose dirba atstovybės, skaičius paaugo apie 30 proc.“, - teigia Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.

REKLAMA
REKLAMA

R. Balnienė džiaugėsi, kad pernai Lietuvą aplankė daugiau nei milijonas turistų bei prisiminė, kad per sunkmetį dalis turizmo informacinių centrų užsienyje buvo uždaryti. Būtent dėl to buvo nuspręsta samdyti viešųjų ryšių kompanijas, kurios atstovautų Lietuvos turizmo interesus užsienyje.

REKLAMA

Pasak R. Balnienės, dirbant tokiu būdu sutaupoma pusę milijono litų per metus ir atstovaujama dviems šalims daugiau, šalies turizmo interesais rūpinasi ne vienas, kaip anksčiau, o daugiau specialistų ir nebereikia dengti tokių išlaidų kaip biurų išlaikymas ar pan.

Turizmo departamento vadovė teigė, kad toks eksperimentas pasiteisino ir netrukus į Lietuvą atvykstančių turistų skaičius augs dar labiau.

Konferencijoje dalyvausi kompanijos „Representation Plus“ vykdančioji direktorė Alison Janine teigė, kad Lietuva britams pristatoma kaip švarios gamtos ir puikių spa paslaugų bei medicininio turizmo šalis. Kitąmet planuojama organizuoti ralį Vilnius-Londonas, kas padėtų įrodyti keliautojams, kad mūsų šalis lengvai pasiekiama ne tik oro transporto.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų