• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant Europos Parlamento ir Seimo rinkimams, Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) siūlo reglamentuoti politinę reklamą radijo ir televizijos laidose.Pasak LRTK pranešimo spaudai, daugėja argumentų, jog "politinė reklama radijo ir televizijos laidose būtų tiksliai apibrėžta ir reglamentuota", nes jai negali būti taikomi įprastos reklamos standartai.

REKLAMA
REKLAMA

LRTK pažymi, jog daugelyje Europos valstybių mokama politinė reklama radijuje ir televizijoje yra draudžiama.

REKLAMA

Tačiau Lietuvai nusprendus ją leisti, LRTK nuomone, ji turi būti aiškiai reglamentuota.

Remdamasi Europos Tarybos rekomendacija, komisija mano, jog politinė reklama turi būti žymima, reklamos laikas, kurį gali nusipirkti partija ar kandidatas, turi būti apribotas, o nemokama politinė reklama komerciniame radijuje ir televizijoje - uždrausta.

REKLAMA
REKLAMA

Komisijos nuomone, visoms rinkimų kampanijoje dalyvaujančioms partijoms ir kandidatams turi būti sudarytos galimybės nusipirkti reklamą vienodomis sąlygomis, politinė reklama gali būti leidžiama tik oficialios rinkimų kampanijos metu.

LRTK siūlo politine reklama laikyti bet kokį viešą pranešimą, kuris skelbiamas už mokesti ar kitokį atlyginimą ir kuriuo siekiama populiarinti partiją ar kandidatą, raginama už juos balsuoti arba siekiama kitokio politinio poveikio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu Seime yra rengiamas naujas politinių kampanijų ir politinių organizacijų finansavimą reglamentuojantis įstatymo projektas, kurį ketinama pateikti kovo 10 dieną prasidedančiai Seimo pavasario sesijai.

Kaip BNS sakė Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininkas Zenonas Vaigauskas, įstatyme ketinama nustatyti politinės reklamos apibrėžimą, įpareigoti skelbti jos užsakovus.

REKLAMA

Už įstatymo nuostatų nesilaikymą yra numatoma administracinė ir baudžiamoji atsakomybė.

Kitos, su politine reklama susijusios nuostatos, VRK pirmininko nuomone, galėtų būti atspindėtos Visuomenės informavimo įstatyme.

Per praėjusius prezidento rinkimus dabartinis šalies vadovas Rolandas Paksas oficialiai deklaravo išleidęs 3,3 mln. litų, jo pagrindinis varžovas buvęs prezidentas Valdas Adamkus - 3,07 mln. litų.

Tačiau rinkos tyrimo specialistų nuomone, R.Pakso agitacijos apimtys žiniasklaidoje buvo 2-3 kartus didesnės nei V.Adamkaus.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų