Volkswagen" markės automobiliai pernai išsaugojo lyderių pozicijas Lietuvos naujų automobilių rinkoje, o Čekijos gamintojas "Škoda" iš antros pozicijos išstūmė Prancūzijos "Renault".
Tokius duomenis, apibendrinusi naujų automobilių pardavimus 2006 metais, BNS pateikė bendrovė "Autotyrimai".
"AutoTyrimų" duomenimis, pernai Lietuvoje įregistruota 2,780 tūkst. naujų "Volkswagen" markės automobilių - 44 proc. daugiau nei 2005 metais.
Antroje vietoje pagal populiarumą naujų automobilių rinkoje pernai buvo "Škoda" markės automobiliai, kurių per metus parduota 1,540 tūkst. - 46,7 proc. daugiau nei 2005-aisiais.
Treti - "Toyota" markės automobiliai, kurių pernai parduota 1,397 tūkst. - 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
2005 metais populiariausių trejetuke rikiavosi "Volkswagen", "Renault" ir "Toyota".
Tarp asmeninės paskirties automobilių pernai taip pat pirmavo "Wolksvagen" - populiariausias modelis Lietuvoje pernai buvo "Volksvagen Passat" - jų parduota 507. Labai nedaug nuo lyderio atsiliko "Opel Astra" (505), trečioje vietoje - "Volkswagen Caddy".
Naujų komercinės paskirties automobilių rinkoje užtikrintai pirmavo "Škoda Octavia" modelis (528), antroje vietoje buvo "Volkswagen Caddy" (371), trečioje - "Škoda Fabia" - (284).
2006 metais Lietuvoje iš viso parduota 18,281 tūkst. naujų lengvųjų automobilių - 37 proc. daugiau nei 2005 metais.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKLAMA
REKOMENDUOJAME

TOLIAU SKAITYKITE

rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą