Prie madingą – miesto visureigio – kėbulą turinčio „Mazda“ modelio prisijungė ir Vokietijos „Mercedes-Benz“ gaminamas visureigis EQC, taip pat varomas vien tik elektra. Išskirtinės išvaizdos automobilis, tikėtina, patrauks ne vieno akį. Ir tai – ne paskutinis elektra varomas visureigis šiuose rinkimuose, mat „Audi“ koncernas į Lietuvą atveža didįjį „e-tron Sportback“.
„Jeigu dar prieš kelerius metus džiaugėmės vienu ar dviem elektromobiliais rinkimuose, tokia gausa pirmosiomis registracijos dienomis rodo, kad elektromobiliai tampa visiška kasdienybe ir netgi vadinti jų „antru šeimos automobiliu“ nebeįmanoma, mat technologijos taip pažengė į priekį, kad elektromobilis gali būti ir vienintele transporto priemone“, – svarstė V. Valiukevičius.
Trečdalis – per pirmą savaitę
Įprastai „Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose vertinama apie trisdešimt automobilių. Nors organizatoriai neslepia, kad šiemet dėl ypatingos padėties visame pasaulyje tikimasi šiek tiek menkesnio skaičiaus, mat automobilių gamintojams teko nutraukti darbus, stabdyti gamyklas, vis dar tebešlubuoja logistikos grandinės, kol kas registracijų į rinkimus tempas – ypač spartus.
Per pirmąją savaitę automobilių gamintojai ir jų atstovai į konkursą delegavo daugiau nei 10 skirtingų automobilių modelių. Be jau minėtų elektromobilių, komisijos nariams bandyti ir vertinti reikės didįjį „Land Rover Defender“, „Mercedes-Benz“ GLA bei E klasės modelius, „Opel Corsa“, hibridinį „Renault Captur E-Tech“, „Toyota Yaris“ bei „Volkswagen Tiguan“.
„Lietuvos metų automobilio 2021“ rinkimai startuoja spalio 27-ąją. Iškilminga rinkimų pradžia bus paskelbta Vilniuje, Konstitucijos prospekte, Europos aikštėje.