Žiemos kelių priežiūrai skirti automobiliai dažniausiai dirba ekstremaliomis sąlygomis, todėl jų parkui atnaujinti skiriamas nuolatinis dėmesys.
Nuo 2005 metų Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos valstybinėms kelius prižiūrinčioms regioninėms įmonėms nupirko 35 naujus specialiosios paskirties sunkvežimius – 20 „Mercedes“, 10 MAN ir 5 „Iveco“ markės mašinas. Šiuose sunkvežimiuose sumontuota sniego valymo bei smėlio mišinio barstymo įranga. Priekinis ir šoninis sniego valytuvai, druskos barstymo įranga prijungta prie hidraulinės sistemos ir valdomi iš vairuotojo kabinos.
Visai neseniai Lietuvos kelininkams perduota dar 13 kelių priežiūrai žiemą skirtų naujų „Iveco“ firmos TRAKKER AD190T33W (4x4) modelio sunkvežimių. Šių modelių važiuoklė gaminama Madride, o ant jos montuojama įranga – kėbulai ir sniego verstuvai bei barstytuvai – Italijoje.
Kol visiškai sukomplektuoti automobiliai pateko Lietuvos kelininkams, jie įveikė ilgą kelią. Madride pagaminti automobiliai savo eiga nuvažiavo į Italiją. Lizano de Belvederio „Asaloni“ ir Milano „Cantoni“ gamyklose sunkvežimiams buvo sumontuota speciali sniego valymo įranga ir kėbulai, iš ten sava eiga jie važiavo į Lietuvą.
Specialiosios paskirties „Iveco“ sunkvežimiuose su specialia įranga yra Euro 4 dujų išmetimo normas atitinkantys 330 AG varikliai, 16 (+2) pavarų dėžė. Vairuotojo kabina ergonomiška, aprūpinta autonomine šildymo sistema, kompiuterizuota monitoringo sistema (kuro sąnaudos, pagrindinių agregatų parametrai, gedimų įspėjimų sistema ir kt.), šildomu priekiniu stiklu ir galinio vaizdo veidrodėliais. Sunkvežimio rėmas, kabina ir kėbulas, išsiverčiantis į tris puses, apdengti antikorozine danga.
Maksimali sunkvežimio keliamoji galia – 10650 kg, bendroji masė – 19000 kilogramų. Prie automobilio hidraulinės įrangos galima prijungti ir druskos barstytuvą. Dirbant su abiem sniego valytuvais, vienu važiavimu galima valyti 4,5 m pločio kelio juostą. Šie sunkvežimiai atitinka ES kokybės ir saugumo reikalavimus.