• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos gyventojai šalies privačių ir valstybinių įstaigų aptarnavimą vertina 8,11 balo iš 10.

REKLAMA
REKLAMA

Tai rodo tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ vasarį atlikta gyventojų apklausa, BNS pranešė „TNS Gallup“.

REKLAMA

Palyginti su analogiška praėjusiais metais atlikta apklausa, įstaigų aptarnavimo kokybės vertinimas pagerėjo 0,02, o su 2005-aisiais - 0,14 punkto.

Naujausias tyrimas atskleidė, kad geriausiai aptarnaujami jaučiasi vaistinių klientai, kurie aptarnavimą vaistinėse vertina net 9,06 balo. Nedaug atsilieka bankai ir draudimo bendrovės - jų aptarnavimas įvertintas atitinkamai 8,59, ir 8,57 balo.

REKLAMA
REKLAMA

Aptarnavimą mobiliojo ryšio operatorių salonuose, privačiose gydymo įstaigose ir automobilių prekybos salonuose gyventojai vertina atitinkamai 8,51, 8,47 ir 8,39 balo.

Žemiau rikiuojasi kelionių agentūrų biurai (8,19 balo), fiksuotojo ryšio operatorių klientų aptarnavimo centrai (8,07), drabužių parduotuvės (7,95), elektrotechnikos, buitinės technikos ir statybos prekių centrai (7,9).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aptarnavimas degalinėse vertinamas 7,87 balo, kavinėse, baruose ir restoranuose - 7,8 balo, o maisto prekių centruose - 7,06 balo.

Paaiškėjo, kad šalies gyventojai prasčiausiai vertina nekilnojamojo turto agentūrų, valstybinių gydymo įstaigų ir valstybinių institucijų aptarnavimą - atitinkamai 6,98, 6,95 ir 6,58 balo.

„TNS Gallup“ gyventojų pasitenkinimą įvairiuose sektoriuose veikiančių įmonių aptarnavimo kokybe matuoja jau šeštus metus iš eilės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų