„Išanalizavę pirmojo šių metų ketvirčio parfumerijos prekių pardavimų duomenis matome, kad populiariausi tarp Lietuvos moterų yra naujieji „Valentino“ bei „Chanel“ aromatai. Vyriškos parfumerijos pardavimų tendencijos taip pat panašios: vyrams skirti „Trussardi“, „Chanel“ ir „Dolce &Gabbana", aromatai pirmauja populiariausių vyriškų aromatų sąraše – sakė „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.
Įtaką kvepalų pasirinkimui neabejotinai daro ne tik asmeninis skonis, bet ir tokie veiksniai kaip pasaulinės mados tendencijos. Mados vėjai kasmet atneša vis naujų kvepalų aromatų, kuriuos Lietuvos gyventojai linkę išbandyti. Nors perkamiausių kvepalų sąrašo viršūnėje populiarių kvepalų kūrėjų naujienos arba klasikiniai kvepalai, J. Kulickaitė sakė, kad vis daugiau moterų renkasi retus ir išskirtinius prekės ženklus: „Pastebime, kad Lietuvoje tiek moterys, tiek vyrai vis dažniau nori išsiskirti iš minios, todėl užuot rinkęsi laiko patikrintus aromatus, renkasi rečiau Lietuvoje pasitaikančius kvepalų gamintojus ir išskirtinius jų kvapus“.
Neatsilikdamas nuo šios tendencijos „Douglas LT“ kosmetikos ir parfumerijos tinklas savo pirkėjams siūlo prabangius prekės ženklus kaip „Jimmy Choo“ ar „Teo Cabanel“, „Juicy Couture“, kurių negalima įsigyti kitose Lietuvos parduotuvėse. Vienas populiariausių iš jų yra „Sisley“, kurį galima įsigyti tik „Douglas“ parduotuvėse. Balandžio mėnesį šie kvepalai pateko į šeštąją dešimtuko vietą, aplenkę tokius prekės ženklus kaip „Dior“ ir „Bvlgari“.
Lyginant skirtingų šalių „Douglas“ parfumerijos prekių pardavimų duomenis pastebėta, kad kiekvienoje Europos valstybėje galioja savitos kvepalų pasirinkimo taisyklės. Prancūzijos perkamiausių aromatų sąraše dominuoja iškirtinai prancūziški prekės ženklai: „Dior“, „Chanel“ ir „Yves Saint Laurent“. Vokietijoje vyrauja priešinga tendencija - populiariausių kvepalų dešimtuką sudaro iš įvairių šalių kilę kvapai, tačiau sąrašo viršuje vis dar karaliauja „Pacco Rabanne“ aromatai „One Million“ ir „Lady Million“, tapę perkamiausiais kvepalais Europoje 2011 metais. Ispanijoje, kaip ir Vokietijoje, pirmąją vietą užima „Pacco Rabanne“ kvepalai, perkamiausiųjų dešimtuke dominuojantys kartu su „Dolce & Gabbana“ bei „Carolina Herrera“ aromatais. Šie trys prekės ženklai užima šešias vietas iš dešimties populiariausių.