Tuo metu „Lietuvos geležinkeliai“ ramina, jog darbuotojai masiškai nebus atleidžiami - esą pirmiausiai vertinamas administracijos darbas, o darbininkų atleisti neplanuojama.
Pasak V.Ligeikos, geležinkelių vadovybė aiškiai nepasako, kas bus su darbuotojais, optimizavus bendrovės veiklą - ar jie bus įdarbinti antrinėse įmonėse, ar tiesiog atleisti.
„Jie su mumis absoliučiai nekomunikavo. Dabar nuėmė Maskvos traukinį ir paliko 119 žmonių nežinioje, kur jie bus padėti. Sako, mes tikrai jų neišmesime, bet tai pasakykite, kur juos padėsite. Dabar kalba apie teisininkų, buhalterių, darbų ir eismo saugos skyrius. Kiek žmonių bus gatvėje - niekas mums nieko nesako, mes tik nujaučiame hipotetinius skaičius“, - BNS sakė V.Ligeika.
Jo vertinimu, vien įmonės administracijoje darbo gali netekti 800 žmonių. V.Ligeika kaip pavyzdį pateikė Estijos geležinkelius - juos reorganizavus, darbuotojų sumažėjo nuo 8,5 tūkst. iki 3 tūkst.
Anot profesinių sąjungų atstovo, baimindamasi masinių atleidimų nuo liepos, kai įsigalios naujas Darbo kodeksas, dalis darbuotojų patys išeina iš darbo šalių susitarimu, tokiu būdu gaudami didesnes kompensacijas. V.Ligeika piktinosi ir įmonės vadovų kaltinimais, kad jos viduje vyksta sabotažas ir kai kurie kroviniai nevežami tyčia. Pasak jo, dabartinė vadovybė neturi nieko bendra su geležinkeliais, todėl nesusigaudo kaip valdyti procesus.
„Baikit, nėra nieko tokio, aš žinau geležinkelius - 30 metų dirbu. Man tas pats, kas valdžioje, bet aš matau, kad pas mus į valdžią atėjo ne geležinkeliečiai - iš „Barclays“, energetikos, „Klaipėdos naftos“, „Orlen“. (...) Čia labai profesionalus valdymas?“, - aiškino jis.