Bendrovės Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovskis žurnalistams antradienį kalbėjo, kad dėl artimiausiu metu baigiamų kelių didelių remonto darbų po truputį mažės traukinių vėlavimai.
„Vėlavimai priklauso tiek nuo remontų, tiek nuo pralaidumo geležinkelio. (...) Manome, kad per artimiausius 2-3 metus turėtų pasijusti skirtumas. Neturėtų būti esminių užlaikymų ar apribojimų“, – teigė K. Sankovskis.
Jo teigimu, šiemet baigiami remonto darbai geležinkelio ruožuose Pušynas–Paneriai ir Telšiai–Lieplaukė leis sumažinti vėlavimus.
K. Sankovskio duomenimis, iki 2027 metų Lietuvoje turėtų būti suremontuota maždaug 1050 kilometrų geležinkelio bėgių, kai visos Lietuvos geležinkelių sistema siekia 1,9 tūkst. kilometrų.
„Remontai yra reikalingi, kad važiuotume greičiau, nemažintume greičio“, – teigė K. Sankovskis.
Keleivių vežimo direkcijos Verslo vystymo ir rinkodaros departamento direktorė Dovilė Aleksandravičienė žurnalistams tvirtino, jog praėjusią savaitę buvo atstatytas pagrindinių maršrutų tvarkaraštis iš Vilniaus.
„Pušyno projektas turėjo didžiausią įtaką keleivinių traukinių vėlavimui. Penktadienį yra atstatytas traukinių tvarkaraštis, palietęs tris pagrindinius maršrutus Vilnius-Kaunas, Vilnius-Trakai ir Vilnius-Varėna. Per dieną šiais maršrutais važiuodavo apie 80 traukinių, bet dėl šio projekto turėjome apie trečdalį traukinių nuimti“, – sakė ji.
Liepos viduryje „Lietuvos geležinkelių“ keleiviniai traukiniai dėl vykstančių remonto darbų iš Vilniaus į Kauną ir Klaipėdą vėlavo.