Vyriausybėje vyksiančiame pasirašyme dalyvaus premjeras Saulius Skvernelis, susisiekimo ministras Rokas Masiulis, „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška ir „Orlen“ generalinis direktorius Wojciechas Jasinskis (Voicechas Jasinskis).
Sutarties detalės yra konfidencialios ir nė viena šalių kol kas jų neskelbia viešai. BNS žiniomis, „Orlen“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ rado kompromisą dėl naftos produktų gabenimo tarifo ir abipusių skolų už 2014-2016 metus. Bendrovės ginčijamą nepriemokų sumą pasidalins per pusę ir atsiims ieškinius iš teismų.
2017-2023 metų krovinių vežimo tarifas, kurį mokės „Orlen Lietuva“, bus kiek didesnis nei įmonė vienašališkai moka nuo 2014-ųjų, tačiau mažesnis nei buvo numatyta iki šiol galiojusioje sutartyje.
Abi įmonės ilgą laiką nesutarė dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų. Bendrovių santykiai pašlijo 2014 metais, kai Vyriausybė pakeitė mokestį už infrastruktūrą - jis padidėjo pavojingiems kroviniams, tarp jų ir naftos produktams.
„Orlen Lietuva“ nuo 2014 metų vienašališkai mokėjo mažiau nei pateikiama sąskaitose - anot įmonės, geležinkeliai priskaičiuodavo papildomus mokesčius, kurie nebuvo numatyti susitarimuose dėl tarifų.