Pernai automobilių ralio pasaulio čempionato (WRC) „Ford Fiesta Trophy International" klasėje labai sėkmingai varžėsi Lietuvos lenktynininkų Vytauto Baranausko ir Gedimino Celiešiaus ekipažas.
Galutinėje čempionato šios klasės įskaitoje kauniečiai, vairavę 2 litrų darbinio tūrio variklį turintį „Ford Fiesta ST" automobilį, surinko 44 taškus ir užėmė garbingą antrąją vietą.
Lietuvos sportininkai vieno etapo lenktynėse šventė pergalę, tris kartus finišavo antri, kartą treti ir kelių etapų finišuose tenkinosi kuklesnėmis vietomis.
Vienintelis šioje klasėje varžęsis Lietuvos V. Baranausko ir G. Celiešiaus ekipažas į priekį praleido tik daug didesnę tokių atsakingų varžybų patirtį turintį britą Barry Clarką, kuris su 58 įskaitiniais taškais pelnė šios klasės čempiono titulą.
„Kupini ryžto 2008 metų čempionato pabaigoje užkopti ant aukščiausiojo nugalėtojų pakylos laiptelio ir atimti titulą iš brito, pradedame šių metų analogiškas pirmenybes",- prieš išvykdamas į pasaulio automobilių ralio čempionato (WRC) pirmojo etapo lenktynes sakė V. Baranauskas. Pasako jo, praėjęs sezonas buvo išnaudotas pažinčiai su šios serijos varžybomis ir patirčiai su naujomis bei neįprastomis trasomis kaupti, o šiemet šią patirtį privalu realizuoti.
2008 metų „Ford Fiesta Trophy International" klasės čempionatą sudaro šešių etapų lenktynės, kurios baigsis Velse gruodžio pradžioje.
O pirmojo etapo lenktynės, į kurias jau išvyko V. Baranausko ir G. Celiešiaus ekipažas, vyks gegužės 16-18 dienomis Sardinijoje (Italija).
Vienintelis jose dalyvaujantis Lietuvos sportininkų duetas vairuos, kaip ir pernai, „Ford Fiesta ST" automobilį. Pirmojo etapo lenktynėse jiems teks įveikti net 1040,350 kilometro ilgio maršrutą, kurį sudaro 17 greičio ruožų ir kurių bendras ilgis - 344,730 kilometro. Visų greičio ruožų danga – žvyras.
Į automobilių sportą prieš 8 metus atėjusiam 24 metų V. Baranauskui pranašaujama puiki ateitis. Baltijos šalių autokroso ir Lietuvos ralio-kroso čempionas, konsultuojamas Lietuvos automobilių ralio ir Europos kroso čempiono Aurelijaus Simaškos, pirmenybę atidavė automobilių sporto karaliumi tituluojamam raliui ir tik metus lenktyniavęs Lietuvoje iškart pasuko į Europos trasas.
Talkinamas vieno geriausių šturmanų Lietuvoje G. Celiešiaus, daugiausia pergalių pasiekusio važiuojant kartu su A. Simaška, V. Baranauskas jau pernai įrodė ne vien gerais norais grįstas ambicijas gerokai aukštesnio rango varžybose.