• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Traukos lenktynės arba - tiesiog drag'o varžybos, mūsų šalyje nėra tokios populiarios kaip šios auto-sporto šakos gimtinėje - Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tačiau vos tris milijonus gyventojų turinčioje Lietuvoje, drag'o varžybos nėra „mirusios“.
Kiekvienais metais sparčiai tobulėjanti dalyvių technika ir kylanti Lietuvos drago čempionato renginių kokybė stebina ir iš užsienio atvykstančius dalyvius bei žiūrovus.
Lietuvos drag'o čempionato pirmenybės vyksta ne specializuotoje trasoje, į varžybas atvykstantys lenktynininkai neturi stambių rėmėjų. Daugelis lenktynininkų dalyvavimą Lietuvos drag'o čempionate vadina hobiu, kuris dažniausiai neatneša jokios materialinės naudos. Tačiau už daugybės dėmesio sulaukiančio Lietuvos drag'o čempionate slypi vienas žmogus, kuris yra atsakingas už šios sporto šakos spartų tobulėjimą. Tai - Rolandas Šležas. Lietuvos drag'o čempionato organizatorius, vedlys ir grynakraujis automobilių entuziastas.

Traukos lenktynės arba - tiesiog drag'o varžybos, mūsų šalyje nėra tokios populiarios kaip šios auto-sporto šakos gimtinėje - Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tačiau vos tris milijonus gyventojų turinčioje Lietuvoje, drag'o varžybos nėra „mirusios“.
Kiekvienais metais sparčiai tobulėjanti dalyvių technika ir kylanti Lietuvos drago čempionato renginių kokybė stebina ir iš užsienio atvykstančius dalyvius bei žiūrovus.
Lietuvos drag'o čempionato pirmenybės vyksta ne specializuotoje trasoje, į varžybas atvykstantys lenktynininkai neturi stambių rėmėjų. Daugelis lenktynininkų dalyvavimą Lietuvos drag'o čempionate vadina hobiu, kuris dažniausiai neatneša jokios materialinės naudos. Tačiau už daugybės dėmesio sulaukiančio Lietuvos drag'o čempionate slypi vienas žmogus, kuris yra atsakingas už šios sporto šakos spartų tobulėjimą. Tai - Rolandas Šležas. Lietuvos drag'o čempionato organizatorius, vedlys ir grynakraujis automobilių entuziastas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11179818_983298145016632_1978387688_o


Iki pirmojo Lietuvos drag'o čempionato likus mažiau negu vienam mėnesiui, laikas ant karštosios kėdės pasodinti šios auto-sporto šakos globotoją ir paklausinėti apie šių metų planus ir ko visi Lietuvos drag'o čempionato gerbėjai gali tikėtis 2015 metų sezone.
Rolandai, esi ilgametis Lietuvos drag'o čempionato organizatorius. Kodėl pasirinkai būtent šią sporto šaką?
- Manau, kad mane į šią sporto šaką atvedė likimas. Kažkada pasiūliau tuometiniams drag'o organizatoriams padėti padidinti saugumą lenktynių trasoje. Tada tapau tuo žmogumi, kuris buvo atsakingas už saugumą. Vėliau atsirado noras lenktynes ne tik stebėti, bet ir jose dalyvauti, o kai šį sportą ištiko krizė, draugai paragino pamėginti jį ir surengti. Tai buvo lūžio taškas, kai užsikabinau ant šios sporto šakos.
Ar tapus organizatoriumi nekilo minčių viską mesti ir tiesiog palaukti, kol kažkas kitas visą darbą padarys? Juk lenktyniauti ir organizuoti yra du skirtingi dalykai.
- Aš niekada nemetu pradėto darbo. Esu be galo užsispyręs žmogus, siekiu savo tikslo. Jeigu ir nuspręsiu nebeorganizuoti renginių, aš žinosiu, kad drag'as liks patikimose rankose.

REKLAMA

Dragas. Pirmas etapas-2


Kaip tau pavyko Lietuvos drag'o čempionatą prikelti iš pelenų? Ką darei, jog ši sporto šaka ir vėl taptų populiari?
- Stengiausi, jog šios varžybos taptų šiuolaikiškomis, patrauklios jaunimui ir žiūrovams. Stengiausi panaudoti šiuolaikines informacijos priemones, reklamą socialiniuose tinkluose, populiariuose automobilistams skirtuose tinklapiuose. Savaime aišku, buvo atlikta ir daugybė kitų akimis nematomų darbų, kurie akivaizdžiai davė naudą. Mano vizija - drag'o varžybos turi būti ne ką mažiau girdimos ir matomos nei ralis, 1000 kilometrų lenktynes.
Taigi, ko galime tikėtis iš šių metų sezono?
- Šis sezonas svarbus yra tuo, jog turime naują partnerį ir rėmėją - „Autoplius.lt“. Šiais metais Lietuvos drag'o čempionate bus galima išvysti daugybę naujų bolidų, kurių jėgainės išvysto daugiau kaip 800 arklio galių. Taip pat reikėtų paminėti, jog šiemet surengsime motociklų drag'o varžybas, kurios įneš naujų vėjų.

REKLAMA
REKLAMA

Dragas. Pirmas etapas-16


O kaip gi žiūrovai? Ar jų nepamiršote?
- Žiūrovų laukia nemažai pramogų : „Drag Taxi“ ir „Drift Taxi“, kaskadininkų pasirodymai, paskraidymai su lėktuvu, koncertai, nemokamas bevielis ryšis, įvairios mugės, retro automobilių ir NATO karinės technikos parodos. Liūdėti tikrai nebus kada.
Visuomenėje vyrauja nuomonė, jog norint dalyvauti ir laimėti drag'o varžybas, turėti puikių vairavimo įgūdžių nereikia. Laimi tas, kurio piniginė storesnė. Ar tai tiesa?
- Kadangi aš pats esu lenktynininkas, į tokius pasakymus žiūriu su šypsena. Nors šioje sporto šakoje nereikia taip vairo sukinėti kaip ralyje ar žiede, bet čia viską lemia maksimalus susikaupimas, koncentracija ir šalti nervai.
Ką patartum naujokui?Nuo ko reikėtų pradėti?
- Visiems naujokams norėčiau palinkėti stiprybės ir kantrybės. Svarbiausia nenuleisti rankų, net jeigu ir nepavyko įgyvendinti savo tikslų iš pirmo karto.
Pirmasis šių metų Lietuvos drag'o čempionato etapas įvyks gegužės 23 dieną, Kazlų Rūdos aerodrome.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų