Konkurso komisijoje dirbęs chorvedys, kamerinio choro „Brevis“ vadovas Gintautas Venislovas pasakojo: „Konkursas buvo išties aukšto lygio. Organizacine prasme viskas puiku, gerai apskaičiuota, nebuvo jokių nesklandumų – tai tik kelia konkurso prestižą. Lietuvių chorai konkurse pasirodė labai neblogai, be „Kamertono“, kuris pateko į Grand Prix (Kauno mišrus choras „Kamertonas“ ne tik gavo pirmojo laipsnio diplomą, bet ir dalyvavo finaliniame Grand Prix, kur laimėjo III vietą – aut. past.), keli chorai atsivežė pirmo laipsnio diplomus.“
Pirmojo laipsnio diplomą gavusio Vilniaus J. Tallat-Kelpšos konservatorijos vaikų choro „Ugnelė“ vadovė Valerija Skapienė sakė, kad skirtumas tarp lietuviškos ir latviškos chorinės kultūros – akivaizdus. „Skirtumas matosi ne vien šitame konkurse, kiekvieną kartą nuvažiavus į Latviją baltai pavydžiu latviškiems chorams ne vien fantastiškos dainavimo kokybės, bet ir to, kad jie konkursuose dainuoja savo šalies kompozitorių kūrinius, kurių yra labai daug. Mums lietuviškų kūrinių neretai pritrūksta.“
Viena iš „Silver Bells“ taisyklių – kiekvienas choras privalo atlikti po vieną savo šalies kompozitoriaus sakralinį kūrinį. „Manau, kad viena iš priežasčių, kodėl buvome taip gerai įvertinti, yra ta, kad pasirinkome labai įdomią programą, – sakė V. Skapienė. – „Ugnelėje“ chormeistere dirba jauna kompozitorė Vilija Mažintaitė, kuri šiemet buvo apdovanota Lietuvos liaudies kultūros centro kompozitorių konkurse. Ji mums parašė naują kūrinį „Regina caeli“, kurį atlikome Latvijoje.“
Be „Kamertono“ ir „Ugnelės“, pirmojo laipsnio diplomą iš Lietuvos chorų atsivežė tik Šiaulių 1-mosios muzikos mokyklos vaikų choras „Gama“.