Dažniausiai nustatomi trūkumai:
a) Nesureguliuoti artimųjų šviesų žibintai (~13,9 %) – šviečia per aukštai arba per žemai. Mūsų kontrolieriai nemok. pagal galim., jei nesunkiai reguliuojasi, galima tą padaryti apžiūros metu. Realiai atvyksta su nesureguliuotais žibintais ~ 40%;
b) Netvarkingos pakabos lankstinės jungtys, lankstai (~ 12,8 %);
c) Aptinkamas skysčių nuotėkis (~ 7,4 proc.);
d) Nustatomas per didelis dūmingumas ( 6,9 proc.);
e) Netvarkingi priekiniai žibintai (~ 6,8 %) – nepatikimai pritvirtinti, pažeisti, sklaidytuvai pažeisti, išblukę, pakeistos sav., netinkamos lemputės ir pan.;
f) Netvarkinga vairo traukių ir svirčių būklė (~6 %);
g) Netvarkinga išmetimo sistema (~5,5 %) – kiaura (nesandari), perdaryta, netinkamai pritvirtinta ir pan.;
h) Netvarkingas darbinių stabdžių veikimas (~ 5,3 proc.);
i) Per mažas stovėjimo stabdžių efektyvumas (~ 5,2 proc.);
Populiariausių Lietuvoje automobilių markių dešimtukas:
- VW ~ 17 proc.
- „Audi“ ~ 13 proc.
- „Opel“ ~ 11 proc.
- „Toyota“ ~ 7,5 proc.
- BMW ~ 5,6 proc.
- „Ford“ ~ 5,1 proc.
- „Renault“ ~ 4,9 proc.
- „Volvo“ ~ 4,1 proc.
- „Mercedes Benz“ ~ 3,6 proc.
- „Peugeot“ ~ 3,3 proc.
Pastebima paskutinių metų tendencija – santykinai mažėja VW, „Audi“ ir „Renault“ markės automobilių, tuo pat metu daugėja „Opel“, „Toyota“, BMW, „Volvo“ markės automobilių.
Tarp populiariausių markių seniausios markės (pagal amžių) yra „Audi“ ~ 18,5 metų ir VW 16,3 metų. Jauniausia - „Toyota“ markė ~ 11,3 metų. Kitų markių „Volvo“ ~ 13 metų; BMW ~ 13,7 metų; „Peugeot“ ~ 13,8 metų, „Opel“, 14 metų; „Ford“ ~ 14,1 metų, „Mercedes Benz ~ 13,8 metų ir „Renault“ 15,2 metų.
Tarp populiariausių modelių „VW Passat“ ~ 6,3 proc.; „VW Golf“ ~ 4,3 proc.; „Opel Astra“ ~ 2,4 proc.; „Opel Zafira“ ~ 2,2 proc.; „Audi 80“ / „Audi A4“ ~ 4 proc. (2,1 ir 1,9); „Audi A6“ ~ 1,8 proc.; „Opel Vectra“ ~1,6 proc.; „Ford Focus“ ~ 1,5 proc.; „Toyota Avensis“ ~ 1,4 proc.; Šie modeliai sudaro apie 26 proc. visų automobilių dalies.
Automobilių su dyzeliniais varikliais 67,1 proc. , su benzino ~ 22,7 proc., 9,7 proc. su dujomis ir tik 0,5 proc. su elektros (hibdridiniais) varikliais. Pastebima tendencija, kad per paskutinius keturis metus stipriai padidėjo dyzelinių variklių dalis. Lyginant su 2012 metais jų dalis išaugo nuo 53 proc. iki 67,1 proc.
Didžiausią dyzelinių automobilių dalį turi VW ~ 76,8 proc. ir „Opel“ ~ 75,8 proc.; BMW ~ 74,7 proc.; „Mercedes Benz ~ 74,4 proc.; „Peugeot“ ~ 73,2 proc.. Su dujine įranga daugiausiai yra „Audi“ ~ 17 proc. ir „Renault“ 13,4 proc.