Tyrimas, kurio rezultatai paskelbti šį lapkritį, atskleidė, kad tik bazinį – pirmą naudojimosi kompiuteriu lygį Lietuvoje pasiekia 30 proc. (tarptautinis vidurkis – 23 proc.), antrą lygį – 39 proc. (tarptautinis vidurkis – 38 proc.), trečią lygį – 15 proc. (tarptautinis vidurkis – 21 proc.) Lietuvos mokinių. Aukščiausią – ketvirtą – lygį pasiekia 1 proc. tyrime dalyvavusių Lietuvos aštuntokų (tarptautinis vidurkis – 2 proc.).
Kompiuterinio ir informacinio raštingumo tyrimas „ICILS 2013“ buvo atliktas 20 šalių. Tyrime dalyvavo 154 Lietuvos mokyklos, 2,7 tūkst. mokinių, 2,2 tūkst. mokytojų.
Tyrimas parodė, kad pamokose dažniausiai skaitmenines technologijas naudoja socialinių mokslų mokytojai – 21 proc. (tarptautinis vidurkis – 20 proc.), mažiausiai – menų – 8 proc. (tarptautinis vidurkis – 11 proc.) ir užsienio kalbų – 14 proc. mokytojų (tarptautinis vidurkis – 18 proc.).
Kaip pažymi ministerija, šiemet patvirtintas Informacinių ir komunikacinių technologijų diegimo į bendrąjį ugdymą ir profesinį mokymą 2014–2016 metų veiksmų planas numato per 130 mln. litų informacinių technologijų dalyko turiniui ir kabinetams atnaujinti, taip pat numatoma sudaryti sąlygas gilesniam, kryptingam, lankstesniam, individualizuotam informacinių technologijų panaudojimui visų dalykų pamokose.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.