Lietuvoje gerbėjai šią vasarą irgi gali prisijungti prie šventės ir Vilniuje pastebėję išskirtinius Kempiniuko Plačiakelnio troleibusus dalyvauti šokių konkurse, dalintis savo Instagrame paskyrose vaizdais su grotažyme #ŠokitKaipKempinės bei laimėti išskirtinę 25-ojo jubiliejaus atributiką.
Šventės Lietuvoje prasideda šią vasarą! Pastebėjus išskirtinius firminius troleibusus Vilniuje ir mėgaujantis pasivažinėjimais iki rugpjūčio 15 d. Kempiniuko Plačiakelnio gerbėjai gali nusifotografuoti ir dalytis linksmybėmis naudodami grotažymę #ŠvęskKaipKempinė !
Jaunieji šokėjai gali pasiruošti specialioms šokių varžyboms „Instagram“ tinkle, kuriose dalyviai demonstruoja savo šokių judesius ir varžosi dėl išskirtinių 25-ojo jubiliejaus dovanų.
Po „Kids' Choice Awards 2024“ apdovanojimų į „Nickelodeon“ kanalą, kurį galima stebėti per „Go3“ televiziją, atkeliavo speciali programa, skirta pagerbti mylimiausią jūrų kempinę televizijos istorijoje.
Platus Kempiniuko Plačiakelnio 25-mečio programų rinkinys kviečia žiūrovus visame pasaulyje gyventi, valgyti, žaisti ir net žiūrėti kaip Kempiniukas Plačiakelnis.
Nuo rugpjūčio 5 d. vakarėlis tęsis „Nickelodeon“ eteryje, kur vyks „Get the Party Started!“ programa, per kurią nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 10 val. ryto pasirodys visi linksmieji Bikinio dugno gyventojai.
Ir, lyg to būtų negana, nuo rugpjūčio 26 d., nuo pirmadienio iki penktadienio, 16 val. prasidės naujasis sezonas „Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years“ – išskirtinio serialo, kuris žiūrovus nukels į vasaros stovyklą, o čia jaunieji Kempiniukas Plačiakelnis, Patrikas ir Sandis, kaip ir galima nuspėti, pateks į neįtikėtinus nuotykius.
Žiūrovai Lietuvoje naują serialą ir kitas laidas su Kempiniuko Plačiakelniu galės stebėti per „Go3“ televiziją.
Nuo 1999 m. liepos 17 d. Kempiniukas Plačiakelnis net 22 metus iš eilės buvo žiūrimiausias animacinis serialas. Jis ne tik sukūrė ir publikai padovanojo mylimų personažų, popkultūros frazių ir memuarų, teatro pastatymų, bet ir gavo „Tony“ apdovanojimą Brodvėjaus miuzikle bei turi pasaulinę gerbėjų auditoriją.
„Kempiniukas Plačiakelnis“ yra vienas populiariausių serialų „Paramount“ istorijoje, matomas daugiau nei 180 rinkų, išverstas į daugiau nei 30 kalbų ir kiekvieną ketvirtį vidutiniškai pritraukia daugiau nei 90 milijonų žiūrovų prie ekranų.
Kempiniuką Plačiakelnį sukūrė Stephenas Hillenburgas, o „Nickelodeon“ kūrė naujus epizodus Burbanke, Kalifornijoje (JAV).
Šis išskirtiniais personažais paremtas animacinis filmas pasakoja apie jūrinius ir kartais beprasmiškus Kempiniuko Plačiakelnio, nepataisomo optimisto ir nuoširdžios jūrų kempinės bei jo povandeninių draugų nuotykius.
45-uosius metus gyvuojantis „Nickelodeon“ yra pramogų vaikams prekės ženklas numeris vienas pasaulyje, kuris sukūrė įvairialypį, tarptautinį verslą, į pirmą vietą iškeldamas vaikų interesus.