• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis labiau įsigalint interneto reklamos platformai įmonės ieško būdų patraukliai pateikti save ir pasiekti vartotoją socialiniuose tinkluose. Užsienyje populiarūs aiškinamieji filmukai („explanation videos“) sparčiai skverbiasi ir į Lietuvą pirmiausia kaip kokybiška alternatyva įmonėms, kurioms tradicinė įvaizdinė reklama per brangi. Pristatyti prekes ar paslaugas originaliais filmukais Lietuvos įmonėms siūlys nauja profesionali video ir animacijos studija „Pocket Films“.

Vis labiau įsigalint interneto reklamos platformai įmonės ieško būdų patraukliai pateikti save ir pasiekti vartotoją socialiniuose tinkluose. Užsienyje populiarūs aiškinamieji filmukai („explanation videos“) sparčiai skverbiasi ir į Lietuvą pirmiausia kaip kokybiška alternatyva įmonėms, kurioms tradicinė įvaizdinė reklama per brangi. Pristatyti prekes ar paslaugas originaliais filmukais Lietuvos įmonėms siūlys nauja profesionali video ir animacijos studija „Pocket Films“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pocket Films“ kol kas yra vienintelė Lietuvoje į tokių filmukų kūrimą besiorientuojanti studija. „Vieni pirmųjų mūsų klientų buvo „verslas verslui“ (B2B) sektoriaus įmonės, tada ir pastebėjome tokių filmukų poreikį,“ – sako „Pocket Films“ kūrybos vadovas Simonas Gylis. – „Kai verslo klientams reikia pristatyti sudėtingas technologijas ar gamybos procesus, nenuobodus informacijos pateikimas tampa itin svarbus.“

REKLAMA

Būtent specializaciją ir patirtį šioje nišinėje srityje studija „Pocket Films“ įvardija kaip savo pranašumą. Sena tiesa, kad vaizdas kalba geriau nei žodžiai, S. Gylio teigimu, yra dar aktualesnė šiais išmaniųjų prietaisų ir socialinių tinklų laikais. „Iš esmės bet kurią žinutę galima išradingai įvilkti į siužetą, paversti audiovizualine istorija ir taip ištransliuoti vartotojui glaustai, bet efektyviai,“ – įsitikinęs studijos, savo produkciją vadinančios „kišeniniais filmukais“, įkūrėjas.

REKLAMA
REKLAMA

Statistika rodo, kad daugiau žmonių „Google“ paieškos rezultatuose paspaudžia ant vaizdinės, o ne tekstinės informacijos. Šį faktą patvirtina ir „SEM.lt“ pardavimų bei rinkodaros vadovas Klaudijus Milukas. Jo teigimu, vaizdo produktai turi daug panaudojimo interneto marketingo sprendimuose galimybių. „Pavyzdžiui, sukūrus prezentacinį ar reklaminį produkto video, jį galima talpinti į „YouTube“, nukreipti į jį „Google“ reklamą ar panaudoti virusinei kampanijai socialiniuose tinkluose. „YouTube“ patalpintas filmukas ar prezentacija gali pasiekti 800 mln. vartotojų visame pasaulyje,“ – tvirtina interneto rinkodaros sprendimų įmonės specialistas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aiškinamųjų filmukų poreikį ir naudą klientams pastebi ir reklamos agentūrų atstovai. „Trumpi šmaikštūs filmukai apie paslaugą padeda klientui geriau suprasti jos privalumus, panaudojimo galimybes, sudėtingą produktą gali pristatyti visai paprastai. Tokia priemone galima pateikti nemažai informacijos ir padėti klientui ją įsisavinti. Jeigu reikėtų ją visą skaityti tinklalapio ar straipsnio tekste, vargu ar tai darytų, o filmuką mielai peržiūri ir netgi juo dalinasi su draugais,“ – teigia reklamos agentūros „SAN Vilnius / JWT“ direktorė Asta Groblytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų