Penktadienį per akcijų biržą apie tai pranešė Estijos bendrovė „Tallink Grupp“.
Įmonė pranešė įsigijusi teisę plėtoti greitojo maisto restoranų „Burger King“ tinklą visose Baltijos šalyse.
Lietuva, Latvija ir Estija yra vienos iš nedaugelio Europos šalių, kuriose dar neveikia šio tinklo užkandinės.
„Tallink Grupp“ pagrindinė veikla – keleivių ir krovinių pervežimas keltais Baltijos jūroje. Viename iš keltų bendrovė yra atidariusi plaukiojantį restoraną dar 2016 m.
Pagal pasiektą susitarimą kiekvienoje iš Baltijos šalių bendrovė įsigijo „Burger King“ restoranų licenciją 20 metų.
Žadama, kad Estijoje pirmas restoranas bus atidarytas dar šią žiemą. Lietuvoje ir Latvijoje – kitų metų pirmąjį pusmetį.
Kiek tiksliai restoranų ir kokiuose miestuose bus atidaryta, „Tallink Grupp“ nepraneša. Tačiau informuoja, kad iš viso planuoja sukurti 800 naujų darbo vietų.
„Burger King“ buvo įkurtas JAV 1954 m. Bendrovė skaičiuoja, kad visame pasaulyje jos restoranuose apsilanko per 11 mln. klientų.
„Burger King“ tinklas priklauso pasaulinei korporacijai „Restaurants Brand International“, kuri valdo per 26 tūkst. restoranų visame pasaulyje. Jų apyvarta viršija 32 mlrd. JAV dolerių per metus.
Lietuvoje naujas restoranų tinklas konkuruotų su „McDonald‘s“ ir „Hesburger“.