Lietuvoje veikiančių kontaktų centrų skaičius per trejus metus padidės 50 proc. iki 75, o jų agentų skaičius - 60 proc. iki 4,6 tūkstančio.
Tokios prognozės pateikiamos verslo informacijos bendrovės "Datamonitor" atliktoje Lietuvos kontaktų centrų rinkos apžvalgoje. Šiuo metu šalyje veikia apie 50 vidinių ir išorinių kontaktų centrų, kuriuose dirba apie 2,9 tūkst. operatorių, rašo dienraštis "Verslo žinios".
"Kontaktų centrų daugės, nes plečiasi paslaugų sektorius", - sakė "Fimos" Telekomunikacinių sprendimų departamento direktorius Eugenijus Kurtinaitis.
Skaičiuojama, kad 2009 metais, palyginti su 2006-aisiais, investicijos į kontaktų centrų įrengimą ir plėtrą augs apie 20 proc. - nuo 4,4 mln. iki 5,4 mln. litų.
Lietuvoje daugiausia savo kontaktų centrus turi ar specializuotų išorinių centrų paslaugomis naudojasi telekomunikacijų, finansų ir turizmo paslaugas bei informacijos technologijų (IT) produktus siūlančios bendrovės. Ši tendencija, manoma, išliks, o sparčiausiai - po 20 proc. kasmet - didės IT ir telekomunikacijų sektoriai.