Variklio judesį perduoda itin greitai persijungianti 7 laipsnių S tronic pavarų dėžė, o jį ratams paskirsto ypač išmani naujos konstrukcijos pastovioji quattro visų ratų pavara, užtikrinanti beprecedentį sportinį pravažumą ir patikimai „sukabinanti“ ratus su bet kokia kelio danga.
Automobilyje gali būti sumontuoti ir du papildomi valdymo mazgai – traukos valdymo priemonės ir išmetimo kolektoriaus valdiklis. Be to, vietoj įprasto rodmenų skydo Audi R8 Spyder V10 sumontuotas Audi virtual cockpit daugiafunkcinis rodmenų ekranas, galintis veikti keletu režimų. Viename iš jų visa vairuotojui reikalinga informacija pateikiama 3D grafikos pavidalu.
Galimybė rodmenų ekrane atvaizduoti Audi smartphone jungtimi prijungto išmaniojo telefono turinį ir valdyti funkcijas – dar viena naujoviška Audi virtual cockpit daugiafunkcinio rodmenų ekrano galimybė.
Audi R8 Spyder V10 galima ypatingai suasmeninti – išplėsti standartinę automobilio komplektaciją ir susikurti savo automobilį galima pasinaudojus papildoma įranga ir apdailos elementais, kuriuos rasite net kelete papildomos įrangos ir suasmeninimo katalogų.
Audi R8 Spyder V10 – smulkiaserijinis automobilis, kurio gamyboje naudojamos aukštos kokybės medžiagos ir daug aukštos kvalifikacijos rankų darbo. Šie automobiliai gaminami Nekaro Ulmo mieste (Vokietija) esančioje „Audi Böllinger Höfe“ gamykloje.
Naujosios kartos Audi R8 Spyder V10 debiutavo šių metų kovą Niujorko tarptautiniame autosalone. Jau nuo šiandien Lietuvoje ir visoje Europoje pradedami priiminėti išankstiniai užsakymai šiam sportiniam automobiliui. Lietuvoje jo kaina prasideda nuo 180.000 eurų.
Naujasis Audi R8 Spyder V10 – nepaprastai greitas, įspūdingos išvaizdos rodsteris, kuris tikrai patiks ne tik išskirtinių automobilių, bet ir greičio gerbėjams. Jis daug greitesnis ir galingesnis nei pirmtakas. Automobilio viduryje sumontuotas 397 kW (540 AG) pajėgumo 5.2 TFSI variklis išvysto iki 540 Nm sukimo momentą, nuo 100 km/val. greitį pasiekia vos per 3,6 sek. ir suteikia galimybę skrieti iki 318 km/val. maksimaliu greičiu.
Gausių energinio efektyvumo sprendimų dėka (pvz., visuomet, kai tik įmanoma, įjungiamas saviriedos režimas), vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 11,7 l benzino 100 km kelio. O tai tokių superautomobilių segmente – nedažnas ekonomiškumo rodiklis.
Charakteristikos
V10 variklio kuriamas įspūdis puikiausiai atsiskleidžia važiuojant atviru stogu. Naujos konstrukcijos Space Frame automobilio rėmas - labai lengvas, o lyginant su pirmtaku, šis rėmas ir ant jo sumontuotas kėbulas - net 50 procentų standesni. Tai leidžia ne tik pakelti sunkesnes apkrovas, bet ir užtikrina didesnį pasyvųjį saugumą.
Naujosios kartos Audi R8 Spyder V10 debiutavo šių metų kovą Niujorko tarptautiniame autosalone. Jau nuo šiandien Lietuvoje ir visoje Europoje pradedami priiminėti išankstiniai užsakymai šiam sportiniam automobiliui. Lietuvoje jo kaina prasideda nuo 180.000 eurų.
Naujasis Audi R8 Spyder V10 – nepaprastai greitas, įspūdingos išvaizdos rodsteris, kuris tikrai patiks ne tik išskirtinių automobilių, bet ir greičio gerbėjams. Jis daug greitesnis ir galingesnis nei pirmtakas. Automobilio viduryje sumontuotas 397 kW (540 AG) pajėgumo 5.2 TFSI variklis išvysto iki 540 Nm sukimo momentą, nuo 100 km/val. greitį pasiekia vos per 3,6 sek. ir suteikia galimybę skrieti iki 318 km/val. maksimaliu greičiu.
Gausių energinio efektyvumo sprendimų dėka (pvz., visuomet, kai tik įmanoma, įjungiamas saviriedos režimas), vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 11,7 l benzino 100 km kelio. O tai tokių superautomobilių segmente – nedažnas ekonomiškumo rodiklis.
Charakteristikos
V10 variklio kuriamas įspūdis puikiausiai atsiskleidžia važiuojant atviru stogu. Naujos konstrukcijos Space Frame automobilio rėmas - labai lengvas, o lyginant su pirmtaku, šis rėmas ir ant jo sumontuotas kėbulas - net 50 procentų standesni. Tai leidžia ne tik pakelti sunkesnes apkrovas, bet ir užtikrina didesnį pasyvųjį saugumą.