Apie tai, kad prekybos tinklas gali įžengti į Lietuvą, pastebėjo „Pricer.lt“ masto krypties vadovas Petras Čepkauskas.
„Apsilankiau Lenkijoje, užsukau į #tedi tinklą. Kiek panašus į #tiger, #thomasphillips, gal kiek į #pepco tik mažiau rūbų, o daugiau, taip vadinamų „needfull things“, – socialiniame tinkle rašė P. Čepkauskas.
Ant prekių – lietuviškas vertimas
Pasak jo, dėmesį patraukė ant „TEDi“ prekių esantis lietuviškas vertimas.
„Pasižiūrėjau – lietuviška įmonė jau yra, su darbiniu įstatiniu kapitalu, vadovas visų „Tedi“ padalinių vykdantysis direktorius.
Jei pasirodys, tai nuneš maistininkams visus likusius nemaisto prekių pardavimus, na ir visiems kitems dekoro, kanceliarijos, sezoninių prekių ir panašių dalykėlių pardavėjams pinigėlius atims. Įdomu, tai kada laukt? Ar ir kaip #lidl dešimtmetį eis?“ – svarstė P. Čepkauskas.
„Rekvizitai.lt“ duomenimis, šiuo metu „TEDi“ prekybos tinklo direktorius yra Jens Heine, o steigimo aktas dėl įsiliejimo į Lietuvos rinką buvo pateiktas prieš daugiau kaip 11 mėnesių. Skaičiuojama, kad iš viso įstatyinis kapitalas siekia 400 tūkst. eurų.
Bendrovė „TEDi“ deklaruoja turinti 2 900 parduotuvių 15 skirtingų valstybių.
Naujienų portalas tv3.lt kiek anksčiau rašė, kad Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir kitose šalyse gerai žinomas prekybos tinklas „Primark“ plečiasi Rytų ir Centrinėje Europoje. Jo atstovai neatmeta galimybės, kad ateityje jo parduotuvės bus atidarytos ir Lietuvoje.