Beje, nors botai, iš pažiūros, paprastas gaminys, pasirodo, ir šioje batų kategorijoje madas diktuoja aukštosios mados kūrėjai, kaip Hugo BOSS, Marks & Spenser, Karl Lagerfeld, kurie sugalvoja ir siūlo sprendimus, o „Paliūtis“ juos įgyvendina.
Be kita ko, įmonė stengiasi eiti į priekį – praėjusių metų pabaigoje sertifikavo antrinių žaliavų naudojimą batų gamyboje. Atitinkamai planuoja šiais metais labiau vystyti šią liniją ir gaminti iš antrinių žaliavų.
Europą batais nuo lietaus aprūpinanti bendrovė „Paliūtis“ sustoti nežada. Tikslas – žengti į pasaulines rinkas.
Konkuruoti ir pardavimų didinimui užsienio rinkose, bendrovei „Paliūtis“ iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, skirta beveik 43 tūkstančiai eurų. Investicijos skirtos pagal priemonę Naujos galimybės LT. Prioritetas – smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas.