Labiausiai pernai augusią Lietuvos interneto vartotojų dalį sudarė 40–59 metų gyventojai. Ji, per metus ūgtelėjusi 6 procentiniais punktais, siekė daugiau nei trečdalį mūsų interneto vartotojų.
Šiuo metu vidutinis Lietuvoje gyvenančio interneto naudotojo amžius (15–74 metų amžiaus grupėje) nuo bendro gyventojų amžiaus vidurkio – 43,2 m. – skiriasi tik 5,6 metų – 2000 m. šis skirtumas sudarė 12,6 metų, rašoma TNS pranešime spaudai.
„Akivaizdu, kad virtuali šalies bendruomenė sparčiai bręsta. Vidutinis interneto naudotojo amžius siekia 37,6 metus, kuomet 2000 m. atitinkamas rodiklis buvo 28,7 metų. Tai lemia ir dar vieną tendenciją – šalies interneto auditorija pagal amžiaus parametrus artėja prie realaus šalies gyventojų pasiskirstymo. Į tai dėmesį ypač turėtų atkreipti komunikacijos ir rinkodaros specialistai, nuolat ieškantys efektyviausių kelių, kaip bendrauti su vartotojais ir kur juos pasiekti“, – teigia TNS LT Media departamento vadovas Darius Rinkūnas
Tai parodė specialus interneto vartotojų elgsenos tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT.