Konkurso metu nepriklausomi kūrėjai „Lenovo Capital“ kompanijai turėjo pristatyti jų „Moto Mods“ modelius ir tokiu būdu varžytis dėl investicijų bei platinimo paramos. Laimėtojams atiteko „Lenovo Capital“ paskirta iki milijono JAV dolerių investicija bei gamybinė partnerystė su „Motorola“. Jie taip pat dalyvauja vykdomoje programoje „Moto Mod Accelerator“. Jos dalyviams įmonė „Motorola“ padės užmegzti ryšius tarp dizainerių, projektuotojų bei gamintojų. Pastarieji prisidės prie sumanymų įkūnijimo, idėjų realizavimo. Programos pabaigoje produkciją platins bendrovė „Verizon“, viena iš didžiausių JAV telekomunikacijų bendrovių.
Pergalę iškovojęs lietuvių startuolis „Digiframe“ siūlo papildomą elektroninio popieriaus ekraną „Moto Z“ serijos telefonams. Skirtingai nuo pagrindinio ekrano, kuris paprastai yra išjungtas ir aktyvuojasi tik telefono naudojimo metu, papildomas „Digiframe“ ekranas veikia nuolat ir gali perteikti svarbią informaciją, pavyzdžiui, pranešimus, duomenis apie eismą, orus ir pan. Kūrėjai užtikrino, kad platforma palaiko atvirus standartus ir bus atvira norintiems sukurti savo valdiklius.
Startuolio „Digiframe“ įkūrėjas ir vadovas Andrius Valentukonis sako, kad dalyvauti „Motorolos“ paskelbtame konkurse nusprendė netikėtai, nes kuriamo produkto vizija buvo kitokia. Sužinojus apie praėjusį konkurso registracijos terminą, startuolio atstovai nusprendė kreiptis į konkurso vadovybę. Produkto koncepcija jiems taip patiko, kad jie sutiko „Digiframe“ startuolį įtraukti į konkurso dalyvių sąrašą jau pasibaigus terminui.
„Subūrėme puikią komandą, sukūrėme strategiją ir pasiruošėme pristatymui per mėnesį laiko. Dabar dėsime visas pastangas, kad iki šių metų pabaigos produktas atsirastų rinkoje, o ateities planai – kuriamos turinio platformos pagrindu plėsti ir produktų gamą“, – komentavo A. Valentukonis.
Neįkainojama pergalė – vartai į Amerikos rinką
„Nextury Ventures“ valdybos pirmininkas, startuolio investuotojas Ilja Laursas neabejoja – tarp 13 pristatytų produktų, lietuvių produktas buvo išties geriausias, o „Digiframe“ kontraktas su „Motorola“ ir „Lenovo Capital“ padės ne tik pasiekti milijonus vartotojų JAV ir visame pasaulyje, bet ir suteiks galimybę kompanijai pasiekti naują tarptautinį lygį.
„Lietuviškai kompanijai ši pergalė reiškia labai daug. Svarbu ne tik investicija, bet ir plėtros bei kompanijos pristatyto galimybė. Tai yra žingsnis į didelę ir labai konkurencingą Amerikos rinką. Vertingiausias konkurso rezultatas yra produkto patalpinimas į dešimtį tūkstančių „Verizon“ tinklo taškų. Produkto platinimas didžiausioje ir turtingiausioje pasaulio rinkoje yra didžiausias laimėjimas. Nepaisant to, kad įžvelgiame „Motorolai“ pritaikyto produkto šviesią ateitį, galutinė vizija – universalus elektroninio rašalo ekranas su labai plačiomis panaudojimo galimybėmis. Tai pirminis etapas, leidžiantis greičiau išauginti pačią kompaniją ir sukurti gamybą, pagaminti ir parduoti pirmus šimtus tūkstančių produktų. Tačiau vizija, žinoma, yra platesnė“, – komentavo I. Laursas.