• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas 2011“, vyksiančio š.m. rugsėjo 23 d., likus kelioms savaitėms komisijos nariai dalijasi įspūdžiais apie šių metų lietuviškos reklamos „derlių“. Iki rugsėjo 5 d. festivalio dalyviai dar gali registruoti konkursinius darbus.

REKLAMA
REKLAMA

„Nuolaidų“ epidemija jau praeityje

Anot reklamos specialistų, lietuviškos reklamos rinkos situacija gerėja. Lietuvos reklama persirgo „nuolaidų“ epidemiją: kaina vis rečiau akcentuojama kaip pagrindinė reklaminės kampanijos žinutė ir nedrąsiai, bet jau po truputį gręžiamasi į kūrybiškumą.

REKLAMA

„Pastebime, jog pagerėjo mikroklimatas tiek pačiose agentūrose, tiek santykiuose su klientais. Klientai jau nebetraktuoja komunikacijos biudžetų kaip „krištolinio kiaušinio“, kurį reikia labai kruopščiai saugoti nuo kūrybinių išsišokimų ir laiko nepatikrintų, neaprašytų sprendimų“, - teigia „ADrenalinas 2011“ komisijos narys VRS WPI strateginis planuotojas Antanas Pipiras.

REKLAMA
REKLAMA

Amerikietiški kalneliai

A. Pipiras šiemet pastebi pokyčių ir reklamos planavime. „Dar prieš metus reklamos verslas buvo praradęs tempą: kūrybiškumas buvo itin griežtai planuojamas, numatomi nepajudinami grafikai, kada, kas ir kieno bus patvirtinta. Šiemet jau tenka pakliūti ir į „amerikietiškus kalnelius“, klientai nebe taip bijo rizikuoti, viskas daroma sparčiau, spontaniškiau. Kartais dideli tempai baigiasi nesusipratimais „eteryje“, o kartais kaip tik, atvirkščiai: gavus „išsilaisvinimą“ iš griežto valdybų tvirtinimo, agentūroms pavyksta įgyvendinti kūrybiškesnes, drąsesnes idėjas“, - pasakoja A. Pipiras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot reklamos specialistų, lietuviškos reklamos kokybė sparčiai vejasi vakarietiškus standartus, o stipriausia kokybės atžvilgiu – televizijos bei spaudos reklama. „ADrenalinas 2011“ komisijos narys reklamos agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius pasakoja, kad šiais metais lietuvių darbai pastebėti ir tarptautiniame lygmenyje, publikuojami viename garsiausių reklamos žurnalų „Luerzer's Archive“, portale www.adsoftheworld.com. Anot R. Stanevičiaus anksčiau tokie pasiekimai būdavo labai reti, o dabar tampa kone kokybine norma.

REKLAMA

Nauja nominacija – veiksmai socialiniuose tinkluose

Šiemet festivalyje „ADrenalinas 2011“ pristatoma nauja apdovanojimų kategorija – veiksmai socialiniuose tinkluose. Festivalio organizatoriai prognozuoja didžiulį kategorijos populiarumą, o komisijos nariai tikisi staigmenų. „Džiaugiuosi, kad atsirado tokia nominacija. Nors socialiniai tinklai ir jų efektas tikslinei auditorijai ypač mažoje šalyje dar sunkiai pamatuojami, tačiau šis komunikacijos kanalas tikrai turi stiprių privalumų. Viliuosi pamatyti darbų, kurių pats nepastebėjau ir tikiuosi, kad tokios kategorijos atsiradimas paskatins klientus kitaip žvelgti ir į ateities projektus socialiniuose tinkluose“, - pasakoja A. Pipiras.

Komisijos narys R. Stanevičius socialiniuose tinkluose pasigenda eksperimentų. „Lietuviai dažniausiai pritaiko jau išbandytas technikas ir sprendimus. Teko gerti „Coffee Inn“ nemokamos „Foursquare“ mero kavos, tačiau orkaitės su „Twitter“ dar nesujungėme ir draugų „Facebook“ už mėsainį neaukojome“, - lietuvišką santūrumą per dantį traukia R. Stanevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų