Tuo tarpu moterys, mieliau nusiperka joms patinkantį apatinį trikotažą pačios ir tokiu būdu stebina mylimuosius. Tai išaiškėjo kelis metus sėkmingai internete drabužiais ir apatiniu trikotažu prekiaujančios parduotuvės inicijuoto eksperimento metu. Pirkėjos turėjo galimybę parašyti savo norą, o parduotuvės personalas įsipareigojo susisiekti su mylimuoju ir jį perduoti.
„Nustebino, jog reta moteris pasinaudojo galimybe per tarpininkus „pašnibždėti“ mylimajam, ką ji norinti gauti dovanų. Dauguma pačios išsirinko ir sau „pasidovanojo“, taip tikėdamosios nustebinti savo širdies draugą“, – teigia Stilingai.lt bendrasavininkė Sigita Listopadskienė.
Tyrimo rezultatai rodo, jog gėlės ir šampanas išlieka vieni svarbiausių meilės dienos akcentų, tačiau suvenyrai su meilės atributika, pasak respondentų, nėra būtini.