Dažnai keliaujantys mūsų šalies verslininkai geriausiai įvertino „Lufthansa“, LOT ir SAS oro linijų paslaugas. Šias skrydžių bendroves teigiamai įvertino ir jų paslaugomis yra patenkinti atitinkamai 78 proc. („Lufthansa“), 64 proc. (LOT) ir 59 proc. (SAS) iš Lietuvos skraidančių verslininkų. „airBaltic“ paslaugomis patenkinti tik 14 proc. keliautojų, ir net 76 proc. išsakė neigiamą nuomonę apie šią skrydžių bendrovę.
„Finnair“ skrydžių bendrovės paslaugomis patenkintų ir nepatenkintų klientų skaičius pasidalijo perpus (55 proc. patenkinti ir 45 proc. nepatenkinti).
Šią klientų nuomonę apie bei oro linijų vertinimą atskleidė kelionių agentūros „BPC Travel“ atliktas dažnai skraidančių verslo klientų tyrimas, kuriame dalyvavo 1098 respondentų.
„Verslo klientams, renkantis oro linijas, svarbiausi kriterijai yra punktualumas ir aptarnavimo lygis. Kaina šiam segmentui nėra pats svarbiausias rodiklis. Būtent todėl LOT ir SAS pelnė žemesnį įvertinimą dėl dažnų vėlavimų, „Finnair“ – dėl Kalėdinio streiko. „airBaltic“ tampa bendrovę, kurią renkamasi tik tuomet, kai nėra alternatyvos. Esant kitiems skrydžio variantams klientai linkę nesirinkti “airBaltic", - teigė kelionių bendrovės generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.
Pasak jo, „airBaltic“ didelio klientų nepasitenkinimo sulaukia dėl dažnai keičiamų pažadų keleiviams. Verslo klientai, kuriems svarbu skrydžio laikas ir trukmė, itin neigiamai žiūri į „airBaltic“ keičiamus planus, kuomet pardavus bilietus į tiesioginius skrydžius, vėliau keleiviai nukreipiami keliauti per Rygą, o tai gerokai pailgina kelionės laiką.
G.Aukštuolis pabrėžia, kad Lietuvos rinkoje atsiradus naujiems, kokybišką aptarnavimą teikiantiems oro vežėjams, keleiviai neabejotinai jiems atiduos pirmenybę.