Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nuo šios savaitės „Porsche“ gerbėjai jau gali susipažinti su naujuoju legendinių sportinių automobilių gamintojo „Porsche AG“ šedevru – Lietuvą pasiekė pirmasis kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių segmentui priskiriamas šio koncerno modelis „Porsche Macan“, kurio pavadinimas išvertus iš indoneziečių kalbos reiškia „tigras“.
„Porsche“ gerbėjams Lietuvoje „Porsche Macan“ oficialiai bus pristatytas balandžio 16 d. Tačiau iki tol vilniečiai ir kauniečiai šio „tigro“ pėdsakus gali pamatyti Vilniaus SEB arenoje ir Kaune esančiame prekybos centre „Mega“.
Kuriant „Porsche Macan“ dizainą buvo siekiama suderinti jo ypatingą pravažumą ir „Porsche“ automobiliams būdingą sportiškumą. Ir panašu, kad gamintojui tai puikiai pavyko – „Porsche Macan“ yra pirmasis tokio tipo modelis kompaktiškų SUV segmente. Žvelgiant į naująjį „Porsche“ modelį, galima pastebėti ir iš kitų „Porsche“ modelių „paveldėtų“ dizaino bruožų: švelniai į galą nuožulnėjanti stogo linija primena legendinį „Porsche 911“, o automobilio žibintų forma - „Porsche 918 Spyder“.
„Porsche Macan“ pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų šio automobilio modelių: „Macan S“ su 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų 340 AG dviejų turbokompresorių varikliu, „Macan S Diesel“ su 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų 258 AG dyzeliniu varikliu su turbina ir galingiausią segmente - „Macan Turbo“ su 3,6 l darbinio tūrio 6 cilindrų 400 AG agregatu su dviem turbinomis. Pastarasis variklis yra ypatingas tuo, jog pirmąkart yra montuojamas „Porsche“ automobiliuose. Su juo 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 4,8 s, o su pasirenkamu Sport Chrono paketu - vos per 4,6 s.
Šio „tigro“ vikrumą bei dinamiškumą, tiek įprastame kelyje, tiek važiuojant bekele, užtikrina tokios sistemos kaip Porsche Traction Management (PTM) keturių varančiųjų ratų sistema ir septynių pavarų, dviejų sankabų greičių dėžė Porsche Doppelkupplung (PDK). „Porsche Macan“ yra pirmasis iš naujų šio gamintojo modelių, kuriame PDK pavarų dėžė yra siūloma standartinėje automobilio komplektacijoje. Į ją taip įeina daugiafunkcinis sportinis vairas su pavarų perjungimo svirtimis, dideli ratai, aukštos kokybės garso sistema ir elektra valdomas bagažinės dangtis.
Papildomai automobilyje gali būti įdiegta pneumatinė pakabos sistema, elektronika valdoma galinio diferencialo blokavimo sistema Porsche Torque Vectoring Plus, automatiškai šviesų aukštį koreguojanti sistema Porsche Dynamic Light System Plus ir kt.
Apsisprendę pirkėjai naująjį „Porsche Macan“ jau gali užsisakyti „Porsche“ salone Vilniuje. „Macan S“ ir „Macan S Diesel“ modelių kaina prasidės nuo 202,6 tūkst. litų, o „Macan Turbo“ – nuo 279,5 tūkst. litų.
Nuo šios savaitės „Porsche“ gerbėjai jau gali susipažinti su naujuoju legendinių sportinių automobilių gamintojo „Porsche AG“ šedevru – Lietuvą pasiekė pirmasis kompaktiškų padidinto pravažumo automobilių segmentui priskiriamas šio koncerno modelis „Porsche Macan“, kurio pavadinimas išvertus iš indoneziečių kalbos reiškia „tigras“.
„Porsche“ gerbėjams Lietuvoje „Porsche Macan“ oficialiai bus pristatytas balandžio 16 d. Tačiau iki tol vilniečiai ir kauniečiai šio „tigro“ pėdsakus gali pamatyti Vilniaus SEB arenoje ir Kaune esančiame prekybos centre „Mega“.
Kuriant „Porsche Macan“ dizainą buvo siekiama suderinti jo ypatingą pravažumą ir „Porsche“ automobiliams būdingą sportiškumą. Ir panašu, kad gamintojui tai puikiai pavyko – „Porsche Macan“ yra pirmasis tokio tipo modelis kompaktiškų SUV segmente. Žvelgiant į naująjį „Porsche“ modelį, galima pastebėti ir iš kitų „Porsche“ modelių „paveldėtų“ dizaino bruožų: švelniai į galą nuožulnėjanti stogo linija primena legendinį „Porsche 911“, o automobilio žibintų forma - „Porsche 918 Spyder“.
„Porsche Macan“ pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų šio automobilio modelių: „Macan S“ su 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų 340 AG dviejų turbokompresorių varikliu, „Macan S Diesel“ su 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų 258 AG dyzeliniu varikliu su turbina ir galingiausią segmente - „Macan Turbo“ su 3,6 l darbinio tūrio 6 cilindrų 400 AG agregatu su dviem turbinomis. Pastarasis variklis yra ypatingas tuo, jog pirmąkart yra montuojamas „Porsche“ automobiliuose. Su juo 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 4,8 s, o su pasirenkamu Sport Chrono paketu - vos per 4,6 s.
Šio „tigro“ vikrumą bei dinamiškumą, tiek įprastame kelyje, tiek važiuojant bekele, užtikrina tokios sistemos kaip Porsche Traction Management (PTM) keturių varančiųjų ratų sistema ir septynių pavarų, dviejų sankabų greičių dėžė Porsche Doppelkupplung (PDK). „Porsche Macan“ yra pirmasis iš naujų šio gamintojo modelių, kuriame PDK pavarų dėžė yra siūloma standartinėje automobilio komplektacijoje. Į ją taip įeina daugiafunkcinis sportinis vairas su pavarų perjungimo svirtimis, dideli ratai, aukštos kokybės garso sistema ir elektra valdomas bagažinės dangtis.
Papildomai automobilyje gali būti įdiegta pneumatinė pakabos sistema, elektronika valdoma galinio diferencialo blokavimo sistema Porsche Torque Vectoring Plus, automatiškai šviesų aukštį koreguojanti sistema Porsche Dynamic Light System Plus ir kt.
Apsisprendę pirkėjai naująjį „Porsche Macan“ jau gali užsisakyti „Porsche“ salone Vilniuje. „Macan S“ ir „Macan S Diesel“ modelių kaina prasidės nuo 202,6 tūkst. litų, o „Macan Turbo“ – nuo 279,5 tūkst. litų.