Didžiausiu lojalumu vairuojamai transporto priemonei pasižymi „Subaru“ vairuotojai. 86 proc. gyventojų, važinėjančių šiuo prekės ženklo automobiliais, teigia ir ateityje ketinantys juos rinktis. Tarp „Toyota“ savininkų šis rodiklis taip pat vienas aukščiausių – 79 proc. Likusias automobilių prekės ženklų, kuriems lietuviai vairuotojai yra lojaliausi, penketuko pozicijas užima „Audi“, BMW ir „Škoda“.
Kas antras Lietuvos vairuotojas, kalbėdamas apie transporto priemonės markę, kurią ketina įsigyti ateityje, teigė, kad liktų ištikimas tam prekės ženklui, kuriuo pažymėtu automobiliu jau važinėja. Rinkdamiesi automobilį, dauguma lietuvių svarstytų pasirinkimą iš 2 skirtingų automobilių markių.
Paprašyti spontaniškai įvardyti žinomus automobilių prekės ženklus, šalies vairuotojai pirmiausia nurodė „Audi“, „Volkswagen“, BMW ir „Mercedes-Benz“. Penktąją vietą Lietuvoje labiausiai pažįstamų automobilių prekių ženklų sąraše išsikovojo japoniška „Toyota“. Į dažniausiai įvardijamų prekės ženklų dešimtuką pateko ir trys prancūzų gamintojai – „Renault“, „Peugeot“ ir „Citroën“.
„Toyota“ markės automobilis per pastaruosius dvejus metus, konkuravęs su „Opel“ dėl vietos žinomiausių prekės ženklų penketuke, 2012 m. „Opel“ išstūmė į šeštąją. „Nissan“ prekės ženklas pateko į spontaniškai minimų automobilių prekės ženklų dešimtuką – jo žinomumas per pastaruosius dvejus metus nežymiai pakilo. Tuo metu kitų japoniškų prekės ženklų „Mitsubishi“, „Honda“ ir „Mazda“ vardų spontaninis paminėjimas, palyginti su 2010 m., mažėjo. Įdomi tendencija, jog išskirtinai tarp vyrų vis žinomesnis tampa „Subaru“ prekės ženklas“, – sakė TNS LT Rinkos tyrimų departamento projektų vadovė Laura Voverienė.
Tarp dažniausiai įvardijamų automobilių, kuriuos lietuviai vairuotojai norėtų ar planuoja įsigyti, pirmose pozicijose išsidėstė „Audi“, „Toyota“, BMW, „Volkswagen“ ir „Mercedes-Benz“.
Vertinant tyrimo duomenis pagal amžiaus grupių prioritetus, matyti, kad tarp vyresnių vairuotojų žinomiausi prekės ženklai yra „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“,o tarp jaunesnių – „BMW. Pastarąjį prekės ženklą, kaip ir „Audi“, jaunesni vairuotojai įvardija ir geidžiamiausia automobilio marke. „Toyota“ automobilis dažniausiai yra vyresnių vairuotojų pasirinkimas. „Volkswagen“ mėgėjai beveik vienodai pasiskirstę visose amžiaus grupėse.