Automobilis atrodė nekaip – suniokotas visas galas, pažeista važiuoklė, bet gale įtaisyta greičių dėžė liko sveika ir inžinieriai netruko išspręsti problemų. Italams teko skolintis galinį anglies pluošto sparną iš lietuvių, nes rinkoje vis dar trūksta „Ginetta“ automobilių atsarginių dalių.
„Mes čia drąsiai pasielgėme, nes negali žinoti, gal jau pirmajame rate mums patiems prireiks tos detalės. Reikės eiti ir prašyti, kad grąžintų. Bet toks yra automobilių sportas – turi padėti vieni kitiems“, – kalbėjo komandos vadovas Dalius Steponavičius.
Italų avarija gerokai sutrumpino pirmąją treniruotę, o kitą teko visai nutraukti. Ispanų „Ibanez Racing“ komandos LMP2 „Oreca“ patyrė avariją pirmajame trasos posūkyje.
Per abi sesijas „SVK by Speed Factory“ komandos pilotai D. Matijošaitis, Jesus Fuster ir Konstantinas Calko bendrai nuvažiavo 72 ratus „Redbull Ring“ trasoje. Tai daugiau nei 330 kilometrų. Pirmosios treniruotės metu komanda pademonstravo antrą geriausią laiką klasėje. Nuo gamyklinę „Ginetta-LMT“ pilotavusio daugkartinio olimpinio čempiono Chriso Hoyaus atsiliko tik 0,09 sekundės.
Le Mano serijoje devynios šimtosios reiškia daug. Čia mastai, greičiai ir biudžetai didesni nei Lietuvoje galima įsivaizduoti. Keturias valandas bolidai gainiojami be gailesčio. Praėjusiame etape Imoloje D. Matijošaičiui teko finišuoti praktiškai be stabdžių. Šiandien nuo tokio likimo bandoma apsisaugoti aukojant brangias šimtąsias ir tūkstantąsias sekundes dalis stabdant.
„Turime tokių mažų techninių smulkmenų. Nelaiko važiuoklės guoliai. Neaišku kodėl. Stabdžių kaladėlės taip pat dyla daugiau nei turėtų. Italijoje pasimokėme ir pakeisime stabdžių kaladėles į silpnesnes – ne tokias efektyvias, bet ilgiau „grojančias“. Aišku, tik varžybos parodys kiek mes padarėme namų darbų“, – pasakojo lenktynininkas.
Le Mano serija tai nauji horizontai Lietuvos automobilių sportui. Prasidėjus sezonui visi komandos nariai turėjo šiokį tokį šoką gilindamiesi į reglamentą, reikalavimus, atidumą detalėms. Komandas šioje serijoje turi aviacijos ir inžinerijos pramonės atstovai, tad darbo kultūra čia pačio aukščiausio lygio. Iki jo pasistiebti reikia ne vienam.
„Tai trečios varžybos, trečia trasa ir, galima sakyti, trečia mašina. Dabar turime ją kiek kitokią, patobulintą. Nei aš, nei Jesusas nebuvo lenktyniavę šioje trasoje, bet laikai rodo, kad ne tiek ir daug esame nutolę nuo klasės lyderių. Pagaliau mūsų komanda baigia perprasti automobilį“, – sakė D. Matijošaitis.
Trečiasis „European Le Mans Series“ etapas startuos 14:30 Lietuvos laiku.