Girdėjome įvairiausių versijų: nuo perdėto darbo krūvio, valgymo sutrikimų, pernelyg jauno amžiaus, nepatogių batų iki realiosios – erzinančio makiažo bei ryškaus apšvietimo. Merginai apsiašarojus internete mirgėjo ironiška frazė - „crying is the new falling“ (iš anglų kalbos: verkimas yra naujasis kritimas). Pašiepiant norima pasakyti, kad didžiausio dėmesio sulaukia manekenės, kurios ant podiumo krenta, o Augustė įrodė, kad ašaros taip pat gali būti puiki reklama.
Žinoma, kad geriausia reklama yra sugebėjimas dirbti, tad laikui bėgant straipsnius apie Augustės ašaras pakeitė jos sėkmingos karjeros aprašymai – mergina žygiavo Dolce & Gabanna, Burberry, Salvatore Ferragamo, Marc by Marc Jacobs, Prada, Alexander Wang bei daugelio kitų garsių mados namų podiumais. Modelis fotografavosi daugeliui leidinių, o šį mėnesį merginą matome ant portugališkojo „Vogue“ viršelio.
Augustei jau teko pozuoti „Vogue“ fotografams, tačiau ši fotosesija tiesiog atima žadą – joje mergaitiškos strazdanos nuostabiai ir kartu šiek tiek keistai dera su itin moteriškomis raudonojo vyno spalvos lūpomis, o nerūpestingai ledus laikanti smaližė juos pakeičia smilkstančia cigarete. Suderinus puikų lietuvaitės pozavimą bei svajingas karuseles atsiskleidžia pagrindinės šio rudens tendencijos – aukso žvilgesys, kailinės detalės, gyvatės oda bei, žinoma, retro.