Įprasta, kad pristatant Lietuvą tarptautinei auditorijai, kalbama apie gilias mūsų šalies tradicijas, sportą ar maistą. Pagrindinis „Investuok Lietuvoje“ klientas – aukšto lygio užsienio bendrovės vadovas, todėl su juo reikia kalbėti apie kitą - progresyvią ir verslui patrauklią Lietuvos pusę. Nuspręsta į tai pažvelgti naujai ir Lietuvos tradicines vertybes parodyti šiuolaikiška, šiandienos verslininkui priimtina ir patrauklia forma.
Filmavime dalyvavo užsienio bendrovių vadovai, „Investuok Lietuvoje“ ir kitų šalies įmonių komandos, studentai bei mokslininkai. Projektą kūrė „Investuok Lietuvoje“ komanda kartu su lietuvių audiovizualinių projektų kūrėjais „Pvz.lt“ ir Didžiosios Britanijos kūrybinės komunikacijos agentūra „Curious“.
Vaizdo klipas Lietuvą reprezentuos įvairiuose tarptautiniuose verslo renginiuose, bus naudojamas „Investuok Lietuvoje“, diplomatinių atstovybių ir kitų viešojo bei privataus sektoriaus atstovų komunikacijos priemonėse.
Šis projektas – šių metų pradžioje pradėto organizacijos įvaizdžio ir prekės ženklo atnaujinimo dalis. „Investuok Lietuvoje“ nuolat dirba su užsienio investuotojais, kurie negaili teigiamų atsiliepimų apie Lietuvą. Jie mūsų šalį mato, kaip atvirą, veržlų ir ambicingą verslo partnerį, kuris visada siekia maksimumo.
Šį kartą apsieita be naujų įvaizdžio keitimo strategijų. Naujasis „Investuok Lietuvoje“ įvaizdis – tai susistemintos esamų investuotojų sėkmės istorijos ir įgyvendinti praktikoje klientų pastebėjimai.