• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskutinį rugsėjo sekmadienį Vilniuje įvyko „D1Sport“ komandos organizuoto Lietuvos „drifto“ čempionato sezono uždarymas. Nors organizatoriai žadėjo triukšmingą renginį su daug iš po svilinamų padangų kylančių dūmų, karštomis „drifto“ merginomis ir AC/DC projekto koncertu su ugnimi ir dūmais, visą renginio eigą gerokai pakeitė lietingas oras.

REKLAMA
REKLAMA

Sudėtingomis sąlygomis savo meistriškumą įrodė vienas stipriausių šių metų vairuotojų, „Mantinga“ komandos atstovas Mantas Kulvinkas su 3 serijos BMW (E30), antras liko Valdas Vindžigelskis vairuojantis buvusį Andriaus Šlajaus 3 serijos BMW (E30), trečias – „Team Pony Drift“ ir vienintelio šeiminio dueto šalies čempionate narys Ervinas Arnaszusas.

REKLAMA

Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Klausiamas apie tai, kur mokėsi važiavimą ledu primenančio šoninio slydimo paslapčių, M. Kulvinskas teigė labai nemėgstantis šlapios dangos. Kaip galimą pergalės priežastį sportininkas nurodė gerai parinktas naujas padangas. „Važiavau labai atsargiai, nes tokiomis sąlygomis automobiliams su turbinomis yra labai sudėtinga“, − teigė sezono uždarymo varžybų nugalėtojas.

REKLAMA
REKLAMA

Sostinėje susirinkusi publika pirmą kartą galėjo pamatyti firminėmis komandos spalvomis padailintą visą M. Kulvinsko vairuojamo 3 serijos BMW kėbulą. Kaip tikino „drifteris“, pakeitimai buvo atlikti tik automobilio išorėje – techninė dalis liko nepakitusi nuo pat sezono pradžios.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Mantas Kulvinskas (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

„Čempionato nugalėtojas buvo aiškus ir šį kartą važiavau ne dėl titulo ar prizinio fondo, o dėl savęs. Labai norėjosi paskutini kartą pasirodyti, išbandyti jėgas. Kitą savaitgalį su komanda ketiname dalyvauti finalinėse Baltarusijos „drifto“ čempionato varžybose“, − komentavo sportininkas.

REKLAMA

Nesėkmingai sezono uždarymas susiklostė šių metų „drifto“ karaliui, „BMWFan“ komandos nariui Andriui Vasiliauskui. Po sėkmingo pasirodymo finaliniame Rytų Europos „drifto“ čempionato etape, kuriame po kvalifikacijos jis buvo 16 iš 80 dalyvių iš čempionato nugalėtojo buvo tikimasi daug, bet sustreikavus Andriaus bolido signalizacijai „drifteriui“ automobilį teko skolintis iš kolegos Jono Černajaus.

REKLAMA

Tiesa, pats automobilis A. Vasiliauskui nebuvo visiškai nepažįstamas – tai tas pats „BMW M3“ (E46) pagrindu sukonstruotas bolidas, kurį vairuodamas jis pelnė pirmąją sezono pergalę pirmosiose sezono varžybose, čia pats „Siemens“ arenos aikštelėje. Visgi, panašu, kad nuo turėtos technikos sportininkas jau atprato, tik trečiuoju bandymu jam pavyko pelnyti taškus kvalifikacijoje, tačiau ir tas vienintelis įvertinimas (60.7 balo) buvo pernelyg žemas, kad naujasis „drifto“ karalius patektų į geriausiųjų „Top16“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siurprizą kvalifikacijoje pateikė Ervinas Arnaszus. Teisėjų trejeto, kurį jau ne pirmose varžybose sudarė dukart „drifto“ karalius Andrius Miciūnas, karjerą baigęs sportininkas Darius Kepežinskas ir „D1Sport“ komandos narys Maksimas Nedorezovas, vertinimu jis surinko 75 balus ir kvalifikacijoje užėmė pirmąją vietą. Antras kvalifikacijoje buvo V. Vindžigelskis, trečias – „14 Motoring“ komandos narys latvis Erikas Ulassas.

REKLAMA

Kastytis Alekna (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Kastytis Alekna (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Betoniniais blokais pavojingiausiose vietose nuo žiūrovų atitverta ir todėl „drifterių“ vertinama kaip ganėtinai pavojinga „Siemens“ arenos stovėjimo aikštelėje įrengta trasa uždarymo metu taip pat paėmė savo duoklę. Pirmas galiniais ratais ant bortelio užšoko ir savo 5 serijos BMW galinius ratus pažeidė Valentas Guobožius. Vėliau kiek netikėtai ties antrąja kilpa ištiesinęs automobilį į atitvarą „Nissa 200SX“ (S14a) nosimi atsimušė „D1Sport“ komandos narys Kastytis Alekna.

REKLAMA

Kastytis Alekna (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Kastytis Alekna (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Incidentas, anot K. Aleknos, įvyko dėl posūkyje sustreikavusio variklio. Pirminė priežastis po mechanikų apžiūros buvo sudegusi žvakė. Visgi ir pakeitus detalę reikalai nepasitaisė, todėl paskutinį važiavimą sportininkas atliko su „Geslitos“ komandai atstovaujančio Jevnegijaus Berbos „Nissan 200SX“ (S14). „Ir prieš pirmus du važiavimus žinojau, kad variklis neveikia taip, kaip turėtų, tačiau pamėginau važiuoti. Buvo pakeista sudegusi žvakė, tačiau kažkas vis vien negerai“, − komentavo „dirfteris“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi kaip tiksliai pastebėjo vienas iš renginio organizatorių K. Alekna, didžiausia vakaro avarija buvo prapliupęs lietus. Nors po naktinio lietaus sekmadienio rytą trasa buvo drėgna, po treniruočių ji jau buvo pradžiuvusi ir kvalifikacijos važiavimų pradžioje sportininkai galėjo pradžiuginti publiką dūmų užsklandomis. Vėliau pradėjo lengvai lyti ir nors varžybos kurį laiką tęsėsi, pakilus smarkiam vėjui ir paūžus reklaminius plakatus nuvarčiusiai audrai, renginys geram pusvalandžiui buvo sustabdytas.

REKLAMA

Kastyčio Aleknos diskusija su policijos pareigūnais (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Kastyčio Aleknos diskusija su policijos pareigūnais (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Natūralu, kad dėl tokių oro sąlygų neįvyko planuotas AC/DC projekto pasirodymas, o „drifteriai“ ir taip ne itin greitoje sostinės trasoje buvo priversti važiuoti dar atsargiau. Likę atkakliausi žiūrovai galėjo stebėti, kaip į orą slysdami šonu sportininkai kelia stulpus vandens.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų