„Kai oras lietingas, be abejo, padidėja lietpalčių, skėčių, netgi tam tikros avalynės pardavimai“, - BNS teigė „Aibės“ parduotuvių tinklo Rinkodaros departamento direktorė Giedrė Pukienė.
„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė sako, kad liepą, palyginti su birželiu, du kartus augo kaliošų pardavimai, 35 proc. - guminių batų, daugiau nei 43 proc. - vienkartinių apsiaustų pardavimai.
„Tiesa, skėčių pardavimai keletu procentų sumenko, bet tam įtakos turėjo faktas, kad vasarą žmonės linkę laiką leisti gamtoje ir tada nuo lietaus saugosi vienkartiniais ar daugkartiniais lietpalčiais“, - BNS teigė ji.
Tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS sakė, kad apsaugų nuo lietaus pirkimai visada būna didesni liepą ir rugpjūtį: „Tai atostogų metas, ir žmonės šias prekes perka, o lietus turi šiokią tokią įtaką“. Pasak jo, lietus šių prekių pirkimą pagyvina iki 10 proc.
„Labai didelės įtakos (lietingo oro - BNS) nėra“, - BNS teigė daugiau kaip 25 metus skėčiais Gariūnuose ir elektroninėje parduotuvėje prekiaujantis Romualdas Kauzonas, siūlantis apie 3 tūkst. įvairiausių skėčių, kurių kaina svyruoja nuo 1,5 iki 95 eurų.
R.Kauzonas sako, kad skėčių pardavimai pastebimai sumažėja tik žiemą. Vasarą jų ieškoma rečiau, nors tuomet jie perkami apsisaugoti nuo saulės.