Tarp lenktų organinių šviesos diodų (OLED) ekranų gamintojų „LG Electronics“ ir „Samsung Electronics“ kilo tikras kainų karas: šios dvi didžiausios tokio tipo ekranų gamintojos, anksčiau lenktyniavusios, kuri pirma pateiks juos rinkai, dabar ėmėsi mažinti kainas.
Vakar LG pranešė trečdaliu mažinanti 55 colių įstrižainės lenktų OLED televizorių kainas Pietų Korėjoje, informavo „The Wall Street Journal“. Dėl to šių televizorių kaina nuo 13 470 JAV dolerių (apie 15 000 000 P. Korėjos vonų) sumažėjo iki 9 788 dolerių (10 900 000 vonų). Prieš maždaug 2 savaites „Samsung“ taip pat sumažino lenktų OLED televizorių kainas.
Pranešama, kad kainų mažinimas atsilieka nuo tokių įrenginių gamybos sąnaudų mažėjimo, tačiau abi bendrovės tikisi padidinti lenktų OLED televizorių pardavimo apimtis, o tai ilgainiui sumažins jų savikainą.
Kadangi abi didžiausios lenktų OLED ekranų gamintojos siekia sumažinti jų kainą, toks sprendimas pigins OLED televizorius ir didins jų paklausą, sakoma pranešime. LG atstovai prane6ė siekiantys paversti OLED televizorius kuo prieinamesniais rinkoje, „Samsung“ taip pat deklaravo tokį tikslą.