„LG Electronics“ (LG) skelbia pardavusi per milijoną televizorių su „webOS“ operacine sistema. „Smart+ TV“ platformai pritaikyta „webOS“ pristatyta tik prieš pora mėnesių, šių metų kovą. LG planuoja, kad per metus, iki pirmojo 2015 m. ketvirčio bus parduota per 10 mln. televizorių su „webOS“.
„Per tris mėnesius pasiektas rezultatas – milijonas parduotų televizorių – rodo, kad „webOS“ pritaikymas buvo sėkmingas. Vartotojai įvertino šios operacinės sistemos teikiamą naudą – paprastą, intuityvų valdymą“, – sakė bendrovės pranešime cituojamas In-kyu Lee, „LG Electronics Home Entertainment Company“ televizorių padalinio vadovas.
„Smart+ TV“ televizoriai su „webOS“ prieinami visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje – iki šio mėnesio galo jų prekyba apims 150 šalių. Dalyje prekybos vietų LG įrengs demonstracines zonas, kur vartotojai galės išbandyti „webOS“ pagrindu veikiančią „Smart+ TV“ ir jos funkcijas, tarp kurių specialiai paprastam valdymui sukurtas „Simple Switching“, „Simple Discovery“ ir „Simple Connection“.
„LG Smart+ TV“ su „webOS“ sistema gavo tarptautinių testavimo organizacijų „Underwritters Laboratories“ ir „Intertek“ sertifikatus. Šių organizacijų ir tarptautinių technologijų srities leidinių pripažinimo „webOS“ sulaukė dėl labai patogios vartotojo sąsajos, kuri tapo nauju „Smart TV“ platformos plėtros etapu, sakoma pranešime.