„Lexus LC 500“ - japoniškų automobilių gamintojos flagmanas. Keturis metus prie automobilio kūrimo ir tobulinimo dirbę inžinieriai neslepia, jog tai vienas geriausių „Lexus“ automobilių. Būtent su šiuo automobiliu „Lexus“ inžinieriai nori parodyti ko ateityje galime tikėtis iš šio gamintojo, kuris daugelyje pasaulio šalių asocijuojamas su prabanga, gamtosauga ir ilgaamžiškumu.
„LC 500“ eksterjeras - mažai pasikeitęs nuo koncepcinio modelio, kuris buvo pristatytas prieš keletą metų. Kaip ir kiti „Lexus“ modeliai, taip ir šis turi didžiules radiatoriaus groteles, siaurus priekinius žibintus ir L formos dienos žibintus.
Galinė dalis ne tokia įspūdinga. Nuožulni stogo linija stengiasi sudaryti elegantiško automobilio siluetą, tačiau į tokį jis nepanašus. Pažvelgus į „LC 500“ dominuoja tik japoniškiems automobiliams būdingos linijos, kurių europietiškų automobilių gamintojai baiminasi.
Automobilio interjeras neatrodo taip įspūdingai kaip eksterjeras. Atvėrę „LC 500“ dureles išvysime „Lexus“ automobiliams būdingą interjerą, tvarkingą prietaisų išdėstymą, milžinišką ekraną centrinėje konsolėje. „LC 500“ taip pat neapsieis be aukščiausio lygio garso sistemos.
O dabar pati svarbiausia dalis. „LC 500“ bus komplektuojamas su 5.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu. V formos, 32 vožtuvus turinti širdis išvystys 467 arklio galias ir 527 Nm sukimo momentą. Tai nėra naujas motoras. Šis agregatas montuojamas į „RC F“ kupė ir į neseniai pasirodžiusį „GS F“ sedaną.
Su šiuo motoru „LC 500“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4.6 sekundės ir pasieks 269 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.