Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ženevos automobilių parodos metu, „Lexus“ atstovai su nuleistomis rankomis pranešė, jog kompanijos vadovybė atsisakys sportiškiausios „IS F“ modifikacijos.
Tačiau šiandien mus pasiekė žinia, jog vis dėlto „IS F“ vardas gali atgimti naujomis spalvomis. Naujos kartos „Lexus IS“ projekto vadovas Junichi Furuyama atskleidė, jog sportiškiausioji modelio versija bus truputėlį kitokia. Dėl griežtų „Euro 6“ standartų, teks atsisakyti aštuonių cilindrų variklio.
Junichi Furuyama pridūrė, jog vietoj senojo 5 litrų darbinio tūrio variklio, naujoji „IS F“ modifikacija bus greičiausiai aprūpintas mažesnio tūrio atmosferiniu varikliu. Taip pat neatmetama galimybė modelį aprūpinti hibridine jėgaine.
Jeigu viskas eisis pagal planą, „Lexus“ naują modifikaciją pristatytų 2014 metų pabaigoje.
Ženevos automobilių parodos metu, „Lexus“ atstovai su nuleistomis rankomis pranešė, jog kompanijos vadovybė atsisakys sportiškiausios „IS F“ modifikacijos.
Tačiau šiandien mus pasiekė žinia, jog vis dėlto „IS F“ vardas gali atgimti naujomis spalvomis. Naujos kartos „Lexus IS“ projekto vadovas Junichi Furuyama atskleidė, jog sportiškiausioji modelio versija bus truputėlį kitokia. Dėl griežtų „Euro 6“ standartų, teks atsisakyti aštuonių cilindrų variklio.
Junichi Furuyama pridūrė, jog vietoj senojo 5 litrų darbinio tūrio variklio, naujoji „IS F“ modifikacija bus greičiausiai aprūpintas mažesnio tūrio atmosferiniu varikliu. Taip pat neatmetama galimybė modelį aprūpinti hibridine jėgaine.
Jeigu viskas eisis pagal planą, „Lexus“ naują modifikaciją pristatytų 2014 metų pabaigoje.