Baigėsi degalai
Deja, čia ir buvo padaryta didžiausia klaida. Automobilis užsukti prisipilti degalų buvo pakviestas vienu ratu per vėlai.
„Tik pradėjus paskutinį ratą prieš sustojimą automobilis pradėjo trūkčioti, dingo galia. Teko visą ratą riedėti labai lėtai, varikliui siurbčiojant paskutinius degalų garus. Pro šalį lėkė varžovai, o aš net nežinojau ar iki techninio aptarnavimo juostos tempsiu,“ – sakė Artūras Mrazauskas.
Ši bėda komandai atėmė itin daug laiko ir ji buvo kritusi iki 14-tos vietos. Vos pradėjus atsikovoti pozicijas į trasą išvažiavo saugos automobilis, neleidęs lenkti. Galiausiai, per paskutinę valandą „Lexus Team LT“ bendroje įskaitoje pakilo iki 6-os pozicijos.
Nepasiteisinusi rizika
„Pagrindinė problema, padariusi įtaką tokiam rezultatui yra klaida su degalais. Automobilis naujas, pirmą kartą išbandytas „Eneos 1006 km“ lenktynėse Palangoje vidurvasaryje. Nežinome visų jo niuansų, nežinojome ties kuria degalų lygio rodyklės riba išties baigiasi degalai. Mūsų paskaičiavimu jų turėjo užtekti dar bent 5 minutėms, bet rizika nepasiteisino,“ – sakė šiose lenktynėse ne prie vairo, bet techninio aptarnavimo zonoje lenktyniavęs komandos narys Darius Baltramiejūnas.
Nepaisant to, kad rizika nepasiteisino, „Lexus Team LT“ nariai šampaną gėrė. Per paskutinės valandos spurtą jie pakilo iki 6 pozicijos bendroje įskaitoje, o galingiausių automobilių GT klasėje liko treti.
Susumavus viso čempionato rezultatus, į priekį išsiveržė „Rotoma Racing“. „Lexus Team LT“ liko antroje vietoje.