Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lexus išplatino vaizdo reportažą, kuriame kompanijos atstovai ir inžinieriai pasakoja apie RC F modelio kūrimo procesą.
Šių metų pradžioje pademonstruotas modelis turėjo sudominti ne vieną entuziastą, ypač tą, kuris kada nors turėjo BMW M3, C klasės AMG arba Audi RS5.
Nors automobilis prekybos salonuose pasirodys tik šių metų rudenį, tačiau Lexus iki šiol visam pasauliui atskleidė tik keletą įdomių detalių. Žinome, kad RC F turės aštuonių cilindrų motorą išvystantį daugiau kaip 460 arklio galių ir 518 NM sukimo momentą. Galia bus perduodama per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę, kuri padės mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.6 sekundės.
Charakteristikos tikrai įspūdingos, tačiau mums rūpi tik vienas - Koks oficialus automobilio kėbulo svoris? Kuo lengvesnis automobilis, tuo geresnis galios ir svorio santykis, valdymo savybės... Kol kas BMW M3/M4 visų konkurentų veidus murkdo purvinoje baloje.
Lexus išplatino vaizdo reportažą, kuriame kompanijos atstovai ir inžinieriai pasakoja apie RC F modelio kūrimo procesą.
Šių metų pradžioje pademonstruotas modelis turėjo sudominti ne vieną entuziastą, ypač tą, kuris kada nors turėjo BMW M3, C klasės AMG arba Audi RS5.
Nors automobilis prekybos salonuose pasirodys tik šių metų rudenį, tačiau Lexus iki šiol visam pasauliui atskleidė tik keletą įdomių detalių. Žinome, kad RC F turės aštuonių cilindrų motorą išvystantį daugiau kaip 460 arklio galių ir 518 NM sukimo momentą. Galia bus perduodama per aštuonių bėgių automatinę pavarų dėžę, kuri padės mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.6 sekundės.
Charakteristikos tikrai įspūdingos, tačiau mums rūpi tik vienas - Koks oficialus automobilio kėbulo svoris? Kuo lengvesnis automobilis, tuo geresnis galios ir svorio santykis, valdymo savybės... Kol kas BMW M3/M4 visų konkurentų veidus murkdo purvinoje baloje.