Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lexus po ilgos gumos tempimo pagaliau pradėjo ruoštis RC F modelio debiutui. Daugelyje automobilių parodų demonstruotas modelis sulaukė nemažai visuomenės dėmesio, tačiau ar jis sulauks automobilių entuziastų dėmesio? Juk alternatyvų šiam galiūnui iš Japonijos yra pakankamai daug.
Toyota kompanijos prabangių automobilių divizija nusprendė parodyti, kad įsigiję RC F galėsite ne tik labai greitai įveikti kokios nors lenktynių trasos posūkius, bet ir esant reikalui, apsimesti geriausiu pasaulyje drifteriu. Užteks tik išjungti stabilumo kontrolę.
Paslaptingas kupė
Nuo pat RC F pristatymo, kompanijos atstovai iki šiol taip ir neatskleidė tikslių automobilio techninių charakteristikų. Žinome, kad šis apelsinas turės atmosferinį 5 litrų, V formos aštuonių cilindrų variklį, kuris išvystys daugiau kaip 450 arklio galių.
Taip pat žinome, kad galia bus perduodama per automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. 0 - 100 km.val? Mažiau nei 4,6 sekundės. Maksimalus greitis - 270 km/val.
Automobilio svoris taip pat išlieka paslaptinga detale. Daugelis neoficialių šaltinių teigia, kad mašina svers maždaug 1550 kilogramų, tačiau vargu ar RC F bus lengvesnis už BMW M4, kuris yra pagamintas iš žymiai lengvesnių medžiagų.
D.Britanijoje bus brangesnis už M4
Siurprizas, siurprizas! Įprastai, japoniški automobiliai būna pigesni už savo varžovus iš Vokietijos. Tačiau naujasis Lexus RC F, bent jau D.Britanijoje, bus brangesnis.
Jeigu BMW M4 atsieis maždaug 240,000 litų, tai japoniškas kupė kainuos 258,000 litų.
P.S Prasukite iki 30 sekundės.
Lexus po ilgos gumos tempimo pagaliau pradėjo ruoštis RC F modelio debiutui. Daugelyje automobilių parodų demonstruotas modelis sulaukė nemažai visuomenės dėmesio, tačiau ar jis sulauks automobilių entuziastų dėmesio? Juk alternatyvų šiam galiūnui iš Japonijos yra pakankamai daug.
Toyota kompanijos prabangių automobilių divizija nusprendė parodyti, kad įsigiję RC F galėsite ne tik labai greitai įveikti kokios nors lenktynių trasos posūkius, bet ir esant reikalui, apsimesti geriausiu pasaulyje drifteriu. Užteks tik išjungti stabilumo kontrolę.
Paslaptingas kupė
Nuo pat RC F pristatymo, kompanijos atstovai iki šiol taip ir neatskleidė tikslių automobilio techninių charakteristikų. Žinome, kad šis apelsinas turės atmosferinį 5 litrų, V formos aštuonių cilindrų variklį, kuris išvystys daugiau kaip 450 arklio galių.
Taip pat žinome, kad galia bus perduodama per automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. 0 - 100 km.val? Mažiau nei 4,6 sekundės. Maksimalus greitis - 270 km/val.
Automobilio svoris taip pat išlieka paslaptinga detale. Daugelis neoficialių šaltinių teigia, kad mašina svers maždaug 1550 kilogramų, tačiau vargu ar RC F bus lengvesnis už BMW M4, kuris yra pagamintas iš žymiai lengvesnių medžiagų.
D.Britanijoje bus brangesnis už M4
Siurprizas, siurprizas! Įprastai, japoniški automobiliai būna pigesni už savo varžovus iš Vokietijos. Tačiau naujasis Lexus RC F, bent jau D.Britanijoje, bus brangesnis.
Jeigu BMW M4 atsieis maždaug 240,000 litų, tai japoniškas kupė kainuos 258,000 litų.
P.S Prasukite iki 30 sekundės.