Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas gamintojas norėdamas sudominti pirkėjus, neriasi iš kailio pristatydami įdomias, netradicines reklamas. „Lexus Australia“ padalinys norėdamas sudominti didžiulės šalies pirkėjus naujuoju „Lexus RC F“ kupė, į pagalbą pasikvietė išmaniąsias technologijas.
Bendradarbiaudami su „Luminor“ kompanijos atstovais, japoniškus automobilius parduodančios įmonės atstovai sugebėjo naująjį „RC F“ kupė padengti elektroliuminescenciniais šviesos diodais. Šios technologijos dėka ant automobilio kėbulo galima atvaizduoti įvairiausius vaizdus.
„Lexus“ norėdama įtikinti, jog „RC F“ sugeba padidinti adrenalino kiekį, ant japoniško automobilio kėbulo atvaizdavo vairuotojo širdies plakimo greitį.
Idėja įdomi ir netradicinė, tad pasižiūrėkime kaip „Lexus Australia“ padalinio darbuotojams pavyko įgyvendini šią idėją.
Kiekvienas gamintojas norėdamas sudominti pirkėjus, neriasi iš kailio pristatydami įdomias, netradicines reklamas. „Lexus Australia“ padalinys norėdamas sudominti didžiulės šalies pirkėjus naujuoju „Lexus RC F“ kupė, į pagalbą pasikvietė išmaniąsias technologijas.
Bendradarbiaudami su „Luminor“ kompanijos atstovais, japoniškus automobilius parduodančios įmonės atstovai sugebėjo naująjį „RC F“ kupė padengti elektroliuminescenciniais šviesos diodais. Šios technologijos dėka ant automobilio kėbulo galima atvaizduoti įvairiausius vaizdus.
„Lexus“ norėdama įtikinti, jog „RC F“ sugeba padidinti adrenalino kiekį, ant japoniško automobilio kėbulo atvaizdavo vairuotojo širdies plakimo greitį.
Idėja įdomi ir netradicinė, tad pasižiūrėkime kaip „Lexus Australia“ padalinio darbuotojams pavyko įgyvendini šią idėją.