Įdomu yra tai, kad beveik kiekvienas žmogus nusprendęs ką nors išspausti iš Lexus IS, iš pradžių bando surasti į Toyota Supra montuotą turbininį variklį ir taip sutaupyti laiko. Tačiau yra ir dar vienas tipas, kuris yra pasiryžęs nueiti kryžiaus žygį ir išspausti viską iš atmosferinio 3 litrų motoro. Kaip manote, kuriam tipui priklauso šio Lexus IS savininkas?
Atidarę iš anglies pluošto pagamintą variklio dangtį - pamatysime gausiai patobulintą 2JZGE motorą. Alkūninis velenas, stūmokliai, vožtuvai, fiksatoriai ir švaistikliai yra visiškai nauji. Turbūt jau patys pastebėjote, kad oro padavimo sistema taip pat buvo pakeista. Trumpai tariant - vaikinas nepasikuklino ir įsigijo visą „AEM“ firmos komplektą. Modifikacijų sąrašą užbaigia pagal užsakymą pagaminta išmetimo ir „NX Express“ azoto suboksido sistemos. Nors pastaroji sistema neišnaudoja viso savo pajėgumo, tačiau jos nenaudojant variklis išvysto maždaug 400 arklio galių.
Kaip ir pridera, automobilio interjere buvo sumontuoti net šešis skirtingus automobilio parametrus rodantys prietaisai. Centrinėje konsolėje sumontuoti prietaisai rodo akumuliatoriaus pajėgumą, tepalo spaudimą, transmisijos temperatūrą. Tuo tarpu virš daiktų dėtuvės esantys prietaisai rodo diferencialo temperatūrą ir dar keletą nelabai svarbių parametrų. Pavyzdžiui? Vienas daviklis rodo kiek dabar yra valandų.
Sportinės sėdynės - kaip gi be jų. Tiek vairuotojas, tiek keleivis kiekvieną kartą džiaugiasi „Momo Racing“ kūną apgaubiančiomis sėdynėmis, kurios turi penkių taškų „Takata“ firmos diržus. O už sėdynių slepiasi „Cusco“ saugos lankai.
Paskutinis patepimas - 18 colių skersmens „TSW Cathridge“ ratlankiai, kurių plotis 8 J(priekyje) ir 9,5 J (gale). Tačiau už šių gražių ratlankių slepiasi „HSD“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Cusco“ stabilizatorius, „StopTech“ stabdžių diskai.