„Lexus GS F“ bus komplektuojamas su 5.0 litrų, 8 cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, kuris išvystys 473 arklio galias ir 527 Nm sukimo momentą. Galia bus siunčiama per 8 bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
Detalesnių techninių charakteristikų „Lexus“ neatskleidžia, tačiau žinome, jog „GS F“ yra maždaug 100 kilogramų lengvesnis už „BMW M5“, tačiau vargu ar mažesnis svoris ir maždaug 100 arklio galių silpnesnis motoras sugebėtų aplenkti „BMW M5“ tiesiojoje. O ką jau kalbėti apie „Jaguar XF“, ar „Mercedes E63 AMG“.
Galbūt „Lexus“ turėjo šį variklį sumontuoti į „IS“ ir pristatyti „IS-F“?
Galingų, prabangių ir labai greitų sedanų pasirinkimas šiais laikais yra labai platus. Jeigu anksčiau būtų reikėję rinktis iš „BMW“ ir „Mercedes“, tai dabar pasirinkimų sąrašą papildė „Jaguar“, „Maserati“, „Lexus“. Pastaroji markė į galingų ir prabangių sedanų traukinį įlipo paskutinė.
Ilgai lauktą „Lexus GS F“ pačiupinėti galės kiekvienas Detroito automobilių parodos lankytojas, tuo tarpu likusieji turės pasitenkinti gamintojo išplatintomis nuotraukomis.
„Lexus“ nusprendė eiti visiškai kitu keliu ir sportiškiausiai „GS“ sedano versijai suteikti agresyvumo. Nors „Audi RS6“ šio sedano neišsigąstų, tačiau „E63 AMG“ ir „M5“ šalia stovėtų su drebančiomis rankomis.
Galingų, prabangių ir labai greitų sedanų pasirinkimas šiais laikais yra labai platus. Jeigu anksčiau būtų reikėję rinktis iš „BMW“ ir „Mercedes“, tai dabar pasirinkimų sąrašą papildė „Jaguar“, „Maserati“, „Lexus“. Pastaroji markė į galingų ir prabangių sedanų traukinį įlipo paskutinė.
Ilgai lauktą „Lexus GS F“ pačiupinėti galės kiekvienas Detroito automobilių parodos lankytojas, tuo tarpu likusieji turės pasitenkinti gamintojo išplatintomis nuotraukomis.
„Lexus“ nusprendė eiti visiškai kitu keliu ir sportiškiausiai „GS“ sedano versijai suteikti agresyvumo. Nors „Audi RS6“ šio sedano neišsigąstų, tačiau „E63 AMG“ ir „M5“ šalia stovėtų su drebančiomis rankomis.