Naujausios kartos sedanas „Lexus GS“ pasiekė Baltijos šalių automobilių salonus. Vien išankstiniu užsakymu buvo parduoti 35 nauji šio modelio automobiliai. GS serijos modelis seka nauja „Lexus“ dizaino filosofijos kryptimi, išreikšta sportiškesniu profiliu, unikalia priekinės dalies forma bei prabangiu interjeru. Patobulinta visiškai hibridinio automobilio technologija gerokai sumažina kuro sąnaudas ir CO2 emisiją.
Svarbiausias ir į akis krentantis išorės pokytis yra drąsaus dizaino grotelės, primenančios smėlio laikrodį. Tarp daugybės novatoriškų sprendimų – ir dinamiškas galinių ratų sukimasis bei naujosios kartos hibridinė „Lexus“ pavara, sumažinanti kuro sąnaudas bei išmetamųjų dujų kiekį daugiau nei 20 %.
Naujasis „Lexus GS“ ne tik išsiskiria drąsiu, bet kartu ir elegantišku dizainu, tačiau yra ir erdvesnis bei saugesnis. Papildomas dėmesys buvo skiriamas inovacinėms technologijoms bei sportiškesniam vairavimo stiliui. Naujajame modelyje patobulintas automobilio valdymas, stabdžiai, pakabos funkcija ir galimybė reguliuoti keleivių sėdynes.
GS serijos modeliai išsiskiria ir daugybe kitų atnaujinimų. Vienas tokių, pvz., yra „bi-LED“ tipo priekiniai žibintai, kurių technologija užtikrina itin gerą apšvietimą ir energijos taupymą. Be to, šie žibintai sukurti taip, kad nekeičiami galėtų veikti visą automobilio eksploatavimo laiką. Verta pagirti ir iki šiol automobilio salone plačiausią įdiegtą 12,3 colio daugiafunkcinį multimedijos ekraną.
Standartinės komplektacijos modelyje taip pat yra montuojamas vairavimo režimo pasirinkimo mygtukas, kuriuo vairuotojas gali rinktis galios bei perdavimo santykio nustatymus, kuriais remiantis keičiami atitinkami vairavimo, variklio ir važiuoklės parametrai. Pirkėjams siūlomos dvi naujojo „Lexus GS“ variklių versijos – 6 cilindrų 2,5 litro darbo tūrio benzininis variklis ir naujoji „Lexus“ hibridinė pavara.
„Lexus GS 450h“ su hibridine pavara pasiekia 343 AG galią ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,9 sekundės. Tuo tarpou degalų sąnaudos vidutiniškai vos 6 litrai benzino 100 kilometrų kelio. „Lexus GS“ modelių gamyba buvo pradėta Japonijoje ir Amerikoje jau šių metų pradžioje. Vien sausį ir vasarį Japonijoje buvo parduota apie 4000 „Lexus GS“ modelių – šis skaičius dešimteriopai viršijo prognozes.
Atsižvelgdama į puikius pardavimų rezultatus ir teigiamą pasaulinį įvertinimą, „Lexus“ ribotą naujųjų sportinių sedanų skaičių pristato ir į centrinį Baltijos šalių sandėlį, kad pradžiugintų savo ištikimuosius klientus. Pigiausias „Lexus GS250“ kainuoja nuo 155 tūkst. litų, hibridinis „Lexus GS450h“ ‒ nuo 198 tūkst. litų.