Mobilioje manoelektra.lt sąsajoje vartotojai greitai ir patogiai galės rasti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis, taikomus tarifus, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsakyti atsiskaitymo knygelę, gauti svarbiausią informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu.
Pasak Deimantės Bareikienės, LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorės, bendrovė nuolat investuoja į nuotolinių kanalų, tarp jų ir į manoelektra.lt, plėtrą.
„Mobilioji manoelektra.lt versija sukurta, atsižvelgiant į vis augančius vartotojų srautus iš mobiliųjų įrenginių. Pristatydami mobiliąją manoelektra.lt versiją, norime būti kuo arčiau kiekvieno vartotojo, taip suteikiant paslaugas patogiau ir greičiau“, - sako D. Bareikienė.
Pirmąjį 2014 m. ketvirtį manoelektra.lt svetainėje iš mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių prisijungė 20,2 tūkst. vartotojų – tai beveik tris kartus daugiau nei 2013 m. tuo pat metu (2013 m. sausį-kovą – 7,7 tūkst.). Atsižvelgiant į vartotojų naršymo internete tendencijas, tikimasi, kad šis skaičius augs toliau.
Todėl LESTO planuoja savitarnos manoelektra.lt plėtrą – artimiausiu metu ketinama pradėti kurti mobiliąsias aplikacijas (Android ir iOS sistemoms) su išskirtiniais ir išmaniųjų įrenginių savybes maksimaliai išnaudosiančiais funkcionalumais.
„Stebėdami klientų elgseną ir jų poreikius, stengiamės pasiūlyti pačius lengviausius ir patogiausius paslaugų įsigijimo būdus. Augantis manoelektra.lt vartotojų srautas įpareigoja bendrovę nuolat tobulinti ir plėsti projektą manoelektra.lt. Dalis LESTO klientų jau įvertino projekto teikiamus privalumus“, - sako D. Bareikienė.
2014 m. birželio pradžioje manoelektra.lt, įskaitant ir verslo klientus, naudojosi apie 450 tūkst. vartotojų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.
Jei esate LESTO klientas ir naudojatės išmaniuoju mobiliuoju įrenginiu - prisijunkite ir išbandykite.